رفتن به مطلب

باشگاه را کنار بگذارید و در خانه تمرین کنید


ارسال های توصیه شده

می گویند که یک بدن سالم، ۷۰ درصد در آشپزخانه و ۳۰ درصد در باشگاه ساخته می شود. اما حقیقت این است که یک بدن سالم، ۱۰۰ درصد در آشپزخانه شما ساخته می شود. شما در خانه خودتان است که تصمیم می گیرید درست غذا بخورید و ورزش کنید و خانه، جایی است که برای خارج شدن از آن و رفتن به باشگاه باید با خودتان بجنگید. برای خوش اندام شدن، مجبور نیستید از خانه خارج شوید. باشگاه یک محل عالی برای پاتوق و انجام یک تمرین درجه یک است اما تنها مکانی نیست که می تواند به شما کمک کند کالری بسوزانید. متناسب شدن می تواند به راحتی در خانه شما انجام شود. چگونه؟

تمرینات وزن بدن

تمرینات وزن بدن برای تناسب اندام کاربردی، بهتر از تمرینات قدرتی هستند. قدرتی که شما با انجام شنای سوئدی، بارفیکس، کرانچ، لیفت پا و اسکات پرشی به وجود می آورید، تمام فعالیت های زندگی روزمره شما را بسیار آسان تر می کند. صدها تمرین وزن بدن وجود دارد که می توانید انجام دهید و هیچ کدام از آنها به وزنه نیاز ندارند.

تجهیزات ساده بخرید

مهم نیست که چه تعداد تمرین وزن بدن انجام می دهید، همیشه خوب است که چند وزنه داشته باشید. شما با وزنه ها قادر خواهید بود که یک تمرین متمرکز برای عضلاتی مانند دو سر، سه سر و شانه ها انجام دهید.


به چه نوع ابزاری نیاز دارید؟ چند کتل بل می تواند سودمند باشد یا به جای آن از یک جفت دمبل با حداکثر ۲۲ کیلوگرم وزن در هر دمبل استفاده کنید. این ابزارها برای اکثر تمریناتی که انجام می دهید، کاملا کافی هستند و شما برای شروع، به چیزی بیشتر از این دو وسیله نیاز ندارید. یک حصیر یوگا (هنگامی که روی زمین تمرین می کنید، از آن به عنوان زیرانداز استفاده کنید) یک توپ یوگا کمک می کند که روی مرکز بدنتان کار کنید و باندهای مقاومتی (جایگزین وزنه های آزاد) را فراموش نکنید. شما به یک بطری آب، یک نمایشگر ضربان قلب (برای تازه کارها) و یک کرونومتر نیاز خواهید داشت.

یک فضا در نظر بگیرید

شما به فضایی نیاز دارید که در روزهای گرم، به خوبی تهویه شود و در روزهای سرد نیز گرم باشد. شما باید سعی کنید فضایی با حدود ۳ گام طول و عرض آماده کنید. این مقدار فضا برای تمریناتی که انجام می دهید، اضافی نیز هست. البته یک فضای بزرگتر، همیشه بهتر است. هر چه فضای بیشتری داشته باشید، محدوده وسیع تری از تمرینات را می توانید به آسانی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که این فضا، تمیز است و مرتب نگه داشته می شود و تمام تجهیزات شما برای انجام تمرینات خانگی تان در دسترس شما قرار دارد.

کمک بگیرید

هنگامی که شما تمرینات را فقط با وزن بدنتان انجام می دهید، ممکن است متوجه شوید که آنها در ابتدا، بسیار دشوار هستند. تمریناتی مانند: بارفیکس می توانند برای مبتدی ها فوق العاده دشوار باشند، بنابراین تمرین کردن با یک دوست می تواند راه خوبی باشد تا مطمئن شوید کمکی که برای انجام این تمرینات سخت نیاز دارید را دریافت می کنید. همچنین به شما کمک خواهد کرد که برای فشار آوردن به خودتان، با انگیزه بمانید.

یک برنامه تمرینی سرگرم کننده تدارک ببینید

بدترین کار، این است که برنامه تمرینی را دنبال کنید که از آن بیزارید. این کار تضمین می کند که در مدت کوتاهی، دست از تمرین بکشید. بسیار مهم است تمرینی را پیدا کنید که برای شما لذت بخش باشد، تمرینی که بتوانید حداقل ۵ روز در هفته آن را انجام دهید. این برنامه، خواه ویدئو های تمرینی باشد یا یک تمرین وزن بدن، یک برنامه تمرینی آنلاین یا فقط یک روال ساده که برای خودتان ایجاد کرده اید، باید تمرینی باشد که در هر شرایطی بتوانید هر روز آن را انجام دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...