رفتن به مطلب

جاهای تفریحی تهران برای کودکان که از آن ها بی خبر بودید


mina

ارسال های توصیه شده

spacer.png

بازی و سرگرمی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی کودکان است. در این بازی ها ، کودکان اطلاعات کلی را دریافت می کنند ، ذهن و حافظه آنها تقویت می شود. بازی و بازی به کودک این امکان را می دهد که انواع مهارت ها را بیاموزد و نحوه حل مشکلات را بیاموزد. در این مقاله نگاهی داریم به بهترین مکان های تفریحی کودکان در تهران. برای آشنایی با این مجموعه های سرگرم کننده با فنزی همراه باشید. مناطق تفریحی کودکان پارک آبی و آتش مناطق تفریحی کودکان در پارک آب و آتش تهران در زمینهای عباس آباد یکی از بهترین مناطق تفریحی برای کودکان در تهران است. کودکان می توانند لحظات خوشی را در زمین بازی پارک آب و آتش تهران تجربه کنند و دوست جدیدی پیدا کنند. این پارک بازی سرباز 24000 متر مربع قسمت های دیگری نیز برای بازی دارد. چشمه های متنوع و زیبای این پارک برای تفریح کودکان و استخرهای آبی مناسب است. فرزند شما می تواند از این تفریح جالب لذت ببرد.
تور کودکان باغ پرندگان تهران به تهران تا باغ پرندگان در خیابان کوخستان نیز یکی از جذاب ترین مکان ها برای کودکان و بزرگسالان در تهران است. پرندگان رنگارنگ باغ پرندگان تهران کودکان کنجکاو را خوشحال خواهند کرد. جغد ، پلیکان ، عقاب ، قو سفید ، طاووس و فلامینگو در این مجموعه واقعاً برای دوستداران طبیعت و حیوانات جالب است. اگر فرزند شما به حیوانات ، به ویژه پرندگان علاقه دارد ، او را به بزرگترین باغ پرندگان کشور ببرید. این مجموعه همچنین دارای زمین بازی برای کودکان است.
پارک انسانی | سفر به بدن انسان پارک در منطقه نیاورانا مکانی کاملاً متفاوت برای بازی های علمی و تفریحی است. این مجموعه شگفت انگیز برای اولین بار در کشور ایجاد شد. جالب است بدانید این مجموعه بزرگترین پارک بدن انسان در خاورمیانه است. در این مجموعه کودکان و حتی بزرگسالان می توانند با قسمت های مختلف بدن انسان آشنا شوند. این سازه های استثنایی توسط اساتیدی از بهترین دانشگاه ها ساخته شده است. سعی کنید در تعطیلات و در زمان مناسب از پارک انسانی دیدن کنید. مطمئناً با قدم زدن در پارک انسانی شگفت زده خواهید شد. این پارک علمی جذاب گزینه مناسبی برای کودکانی است که در تهران سفر می کنند.
باغ وحش ارم ، لذت وصف ناپذیر قلعه جادویی پارک ارم در بزرگراه تهران-کرج ، یکی از اولین مکان های تفریحی کودکان در تهران است. از قدیم الایام مجتمع این سرباز یکی از اصلی ترین مکانهای تفریحی خانواده های تهرانی بوده است. شهربازی ارم ، باغ وحش و قلعه جادویی قسمت های مختلف این مجموعه تفریحی هستند. پس از مشاهده حیوانات باغ وحش ارم ، می توانید فرزند خود را به قلعه رویایی پری پارک ارم ببرید. این پارک سرپوشیده دارای 110 بازی متنوع و سرگرم کننده است. فرزند خود را به بزرگترین شهربازی تهران ببرید و روز خوشی را برای او رقم بزنید.

پارک ژوراسیک ، یادآور دوران دایناسورها. پارک ژوراسیک تهران یکی از زیباترین پارک های تهران برای کودکان است. کودکان کنجکاو و کنجکاو می توانند با ورود به فضای باز پارک ژوراسیک در تهران شگفت زده شوند. زیرا آنها می توانند حدود 30 گونه دایناسور در اندازه واقعی را در پارک بزرگ مشاهده کنند. علاوه بر این ، این عناصر می توانند بدن آنها را حرکت داده و پلک بزنند. پارک ژوراسیک سعادت آباد اولین پارک موضوعی در تهران است. کودکان می توانند با نام علمی ، غذا و شیوه زندگی هر دایناسور آشنا شوند. این مجموعه منحصر به فرد دارای مارمولک های بالدار ، برشیای گیاهخوار ، تیرانوسورها و چندین دایناسور دیگر است. در این پارک می توانید با دایناسورها لمس کرده و عکس بگیرید. بچه های علاقه مند همچنین می توانند دایناسورهای اسباب بازی خرید کنند. سینما 4D یکی دیگر از قسمت های پارک ژوراسیک است.

تهران سقوط می کند پارک کودکان تهران آبشار تهران یکی از سرسبزترین امکانات تفریحی کودکان در تهران است. این پارک دارای یک آبشار مصنوعی زیبا است که کودک شما قطعاً آن را دوست خواهد داشت. طراحی این پارک واقعاً بی نظیر است و آن را به مکانی عالی برای پیاده روی و پیاده روی تبدیل کرده است. آدرس: انتهای بزرگراه همت گرم ، بزرگراه شهید خرازی ، خروجی به آبشارهای تهران ، پارک بازیافت آبشارهای تهران ، یکی از مناطق تفریحی کودکان در پارک بازیافت تهران در علی آباد تهران ، یکی از مناطق تفریحی کودکان در تهران است. مجسمه های حیوانات و دیگر عناصر پارک از مواد بازیافتی ساخته شده اند. این مجسمه ها توسط افراد خلاق ساخته شده است که توجه زیادی به محیط داشتند. عموم مردم می توانند از این پارک دیدن کنند. بدیهی است رعایت عناصر این پارک از نظر آموزشی و تربیتی برای کودکان توصیه می شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...