رفتن به مطلب

سفری رویایی و خاطره انگیز در بابلسر


mina

ارسال های توصیه شده

منطقه شمال ایران یکی از مشهورترین مناطق است و جاذبه های بسیاری دارد. وجود بسیاری از شهرهای متنوع در این منطقه اقامتگاه های مناسبی را برای گردشگران و مسافران ایجاد کرده است. در ایام تعطیلات ، شاهد حضور مسافران زیادی از همه شهرهای ایران به شمال ایران هستیم. به همین دلیل می توانید به راحتی ویلای مبله اجاره کنید. استان مازندران یکی از استان های شمالی ایران است و هر یک از شهرهای این استان دارای مناطق دیدنی متنوعی هستند. یکی از شهرهای این استان بابلسر است. این شهر ساحلی زیبا بسیار محبوب است و می توانید با اجاره ویلا ساحلی مبله از طریق Spanja از منظره دریا لذت ببرید.
شهر زیبای بابلسر
این شهر دوست داشتنی و شمالی ایران در استان مازندران واقع شده و یکی از محبوب ترین شهرها در بین ایرانیان است. آب و هوای بسیار خوب و مطلوب در این شهر اجاره ویلا مبله را به یکی از مهمترین موارد تبدیل کرده است. همچنین وجود مناظر طبیعی و بسیار سرسبز این شهر توجه همگان را به خود جلب کرده است.
جاذبه های گردشگری شهرستان بابلسر
در ادامه شما را با دیدنی ها و جاذبه های شهر بابلسر آشنا خواهیم کرد. با دانستن این اطلاعات در مورد شهر بابلسر ، می توانید تصمیم خوبی در مورد اجاره ویلا مبله در بابلسر بگیرید.
پل معلق
امروزه این سازه قدیمی به عنوان جاذبه گردشگری در بابلسر مورد توجه قرار گرفته است. این پل زیبا بر روی رودخانه بابلرود واقع شده و زیبایی آن را دو چندان کرده است. با اجاره ویلا مبله در خیابان پاسداران بابلسر می توانید این پل را به خوبی مشاهده کنید.
این پل 16 متر طول ، 80 متر طول و 8 متر عرض است و توسط مهندسان آلمان و سوئد ساخته شده است.
اسکله های قایقرانی رودخانه بابلرود و بابلسر
رودخانه بابلرود و پل معلق زیبای آن به یکی از مکانهای تفریحی این منطقه تبدیل شده و گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. وجود امکانات رفاهی و تفریحی در اطراف این رودخانه کاملا فضای تفریح و سرگرمی را فراهم کرده است. با اجاره ویلا در اطراف رودخانه می توانید یک عصر را در این خیابان قدم بزنید و از فضای آن نهایت لذت را ببرید. اسکله های قایقرانی ، سالن غذاخوری ، رستوران ، کافی شاپ و فضای سبز از امکانات این مجموعه است.
 منطقه ساحلی 
یکی دیگر از جاذبه های بسیار معروف و محبوب بابلسر ، منطقه ساحلی میرود است. این منطقه طبیعتی زیبا و بکر دارد ، منظره ای فوق العاده ایجاد می کند و مکان مناسبی برای کمپینگ است. این منطقه 2 کیلومتر با یکی از شهرهای بابلسر به نام بهنمیر فاصله دارد و با اجاره ویلا مبله در اطراف آن می توانید دسترسی بسیار آسان و ساده ای داشته باشید.
از امکانات و ویژگی های این منطقه می توان به غرفه ها ، سکوهای مناسب برای کمپینگ ، توالت ، پارک ها و مناطق مخصوص کودکان ، رستوران ها و ... اشاره کرد.
پارک حیات وحش بابلسر
پارک حیات وحش از مدت ها قبل یکی از جاذبه های گردشگری و یکی از مناطقی بوده که می تواند برای هر سنی جذاب باشد. این باغ وحش زیبا در خیابان دریا واقع شده است و با اجاره ویلا در اطراف آن می توانید دسترسی آسان و خوبی داشته باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...