رفتن به مطلب

کاربرد چراغ خطی در طراحی نور خطی کناف


toseafraz

ارسال های توصیه شده

امروزه محصولات روشنایی و چراغ‌ ها در انواع خاص و گوناگونی تولید می‌شوند. این موضوع سبب به کارگیری آن‌ها برای نورپردازی و طراحی دکوراسیون در منازل و محیط‌ های مختلف شده است. محصولات روشنایی با پیشرفت تکنولوژی روز به روز تغییر کرده و امکانات مختلفی را در اختیار ما قرار می‌ دهند. استفاده از چراغ‌ های جدید نه تنها زیبایی محیط و رضایت شما را تضمین کرده بلکه به دلیل طول عمر بالا و مصرف پایین انرژی باعث کاهش هزینه‌ های شما به مرور زمان می‌ شود. چراغ خطی یکی از انواع محصولات روشنایی و کاربردی برای محیط‌ های مختلف می‌ باشد. در ادامه به ویژگی‌ ها و مزایای این نوع چراغ می‌ پردازیم.

چراغ لاین یا همان چراغ خطی چیست ؟

چراغ لاین یا همان چراغ خطی چیست ؟

چراغ لاین یا همان چراغ خطی یکی از محصولات جدید روشنایی در بازار می‌ باشد. این محصول به دلیل ویژگی‌ های خاص خود به سرعت طرفداران ویژه خود را پیدا کرد. با استفاده از این نوع چراغ می‌ توانیم برای هر محیطی نورپردازی به صورت خطی طراحی کنیم. این کار علاوه‌ بر روشنایی تمام قسمت‌ های مورد نظر، جلوه زیبایی را در محیط ایجاد می‌ کند.

سطح روشنایی چراغ لاین به دلیل وجود فناوری LED در درون آن، بسیار مناسب و در عین حال کم مصرف می‌ باشد. به طوری که مصرف برق شما به طور قابل توجهی کاهش می‌ یابد.

کاربرد چراغ خطی

چراغ خطی برای انواع سقف‌ های کناف و محیط های مختلف قابل استفاده و کاربردی می‌ باشد. سقف‌ های کناف به دلیل ساختار و ویژگی‌ هایش مورد توجه بسیار از افراد واقع شده است. یکی از ویژگی‌ های قابل توجه این نوع سقف‌ ها امکان استفاده از انواع محصولات روشنایی در آن می‌ باشد.

چراغ‌ های خطی را می‌ توانید در قسمت‌ های مختلف کناف و منزل به کار ببرید. این چراغ‌ ها در انواع و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که امکان استفاده از آن در محیط‌ های مختلف را فراهم کرده است. شما به راحتی می‌ توانید این چراغ‌ ها را به طول مد نظر تهیه کرده و در محیط مورد نظر نصب کنید.

برای نصب چراغ خطی توکار در سقف کناف، شیارهایی متناسب با ابعاد چراغ در آن ایجاد می نمایند و سقف را برش می زنند. همچنین می توان از قبل باکس هایی را در سقف کناف متناسب با ابعاد چراغ در نظر گرفت. به این ترتیب طرح های مختلفی برای ایجاد نور خطی بر روی سقف کناف قابل پیاده سازی می باشد.

چراغ‌ های خطی از گزینه‌ های کاربردی و مناسب برای مکان‌ هایی مانند راهروها می‌ باشد. ساختار خطی آنها موجب مرتب و منظم به نظر رسیدن محیط مورد نظر نیز می‌ شود. در صورت تمایل به استفاده از این محصول برای سقف‌ های کناف، حتما با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

کاربرد چراغ خطی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...