رفتن به مطلب

parisa70

ارسال های توصیه شده

روش های لیفت صورت بدون جراحی برای بالاکشیدن، جلوگیری از افتادگی و شلی پوست و در نهایت جوانسازی پوست انجام می شوند. از جمله متدهای لیفت صورت بدون جراحی می توان به هایفو، رادیوفرکوئنسی (RF)، اکسنت، لیفت با نخ و اندولیفت اشاره کرد.

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی یا امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا یا HIFU، برای هدف گیری لایه‌های زیرین پوست استفاده می‌شود. انرژی امواج فرا صوت باعث می‌ شود تا بافت هدف گیری شده با سرعت زیادی گرم شود. زمانی که سلول‌های ناحیه هدف گیری شده به دمای مشخصی برسند، با آسیب سلولی مواجه میگردند. با وجود این که این موضوع می‌تواند ظاهری متناقض داشته باشد، آسیب ایجاد شده موجب تحریک سلول‌ها و در نهایت تولید کلاژن بیشتر می‌شود.

کلاژن پروتئینی است که مسئولیت ایجاد ساختار پوست را بر عهده دارد. بنابراین افزایش کلاژن موجب سفت تر شدن، استحکام و لیفت صورت می شوند. از آن جایی که پرتوهای فرا صوت فرکانس بالا بر منطقه مشخصی از بافت‌ها و در زیر سطح پوست متمرکز می‌شوند، هیچ آسیبی برای لایه‌های بالایی پوست و یا بافت‌های مجاور ایجاد نمی‌شود.

درمان بالا بردن پوست با کمک ‌هایفوتراپی، درمانی ایمن و کارآمد برای افرادی است که می‌خواهند علائم افزایش سن را معکوس و یا برطرف کنند. این روش با تمرکز بر جوان سازی لایه‌های ساختاری عمقی که در زیر سطح پوست قرار دارند عمل می‌کند.

این روش می‌تواند به شکل موثری کیفیت و ظاهر پوست را بهبود دهد و بدین ترتیب موجب افزایش اعتماد به نفس فرد شود. با بازسازی مجدد لایه‌های زیرین، آثار بلند مدتی برای پوست فرد قابل دست یابی هستند و در مقایسه با جراحی بالا بردن صورت که به طور معمول انجام می‌شود، این روش بدون استفاده از روش‌های تهاجمی و نیاز به زمان استراحت زیاد، فرد را به هدف خود نزدیک می‌کند.

لیفت صورت با هایفو

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

  • هایفوتراپی برای همه افراد مطلوب نیست. به طور کلی، این فرآیند بر روی افراد بالای سی سال که سختی پوست خفیف تا متوسطی دارند، مناسب است. کسانی که پوست آنها بر اثر خورشید آسیب دیده است یا پوست آنها خیلی شل شده است ممکن است به چندین جلسه درمانی برای دست یابی به نتایج مطلوب نیاز داشته باشند.
  • افراد مسن تری که با آسیب پوستی شدیدتر، سختی پوست یا افتادگی پوست بر روی گردن مواجه هستند، کاندیداهای مناسبی برای این روش درمانی نیستند و ممکن است برای درمان این افراد به جراحی نیاز باشد.
  • هایفوتراپی برای افرادی که پوست آنها عفونت دارد یا زخم‌های پوستی باز در ناحیه تحت درمان دارند، یا به آکنه کیستی یا حاد مبتلا هستند و یا از ایمپلنت‌های فلزی در ناحیه تحت درمان استفاده می‌کنند، مناسب نیست.

کلینیک تخصصی دکتر نیلفروش زاده

ویرایش شده توسط parisa70
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...