رفتن به مطلب

عدم رضایت گواردیولا از عملکرد تیمش


Maryam

ارسال های توصیه شده

عدم رضایت گواردیولا از عملکرد تیمش با وجود برتری پرگل مقابل واتفورد


  •  
عدم رضایت گواردیولا از عملکرد تیمش با وجود برتری پرگل مقابل واتفورد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است که شاگردانش آن جاه‌طلبی لازم را ندارند.

 پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس و در آخرین بازی خارج از خانه در فصل جاری موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر واتفورد را در هم بکوبند، پس از این بازی گفت: ما حداقل کاری که باید در این بازی می‌کردیم را انجام دادیم. ما می‌توانیم در بازی‌های خود به پیروزی برسیم و یا شکست بخوریم. به عنوان یک بازیکن بیشتر از اینکه به پیروزی برسید، شکست را تجربه می‌کنید، اما همیشه باید وقتی بازی را تمام می‌کنید و به رختکن می‌روید، با خود بگویید که "من هر کاری که می‌توانستم برای رسیدن به پیروزی انجام دادم. من خسته شدم، اما هر کاری که از دستم ساخته بود برای رسیدن به پیروزی انجام دادم". وقتی هم چنین چیزی رخ نمی‌دهد، نمی‌توانیم به خودمان افتخار کنیم.

سرمربی منچسترسیتی همچنین در تمجید از بال انگلیسی‌اش که در این بازی با دو گلی که به ثمر رساند و تعداد گل‌های زده‌اش در تمامی رقابت‌های فصل جاری را به عدد 29 رساند، اظهار داشت: استرلینگ بازیکن باکیفیتی است. دستاوردهای انفرادی همیشه بستگی به کاری دارد که در لیگ برتر انجام داده‌ایم و ما با اختلاف از قهرمان (لیورپول) به عنوان دومی رسیدیم. به همین خاطر حتی رحیم هم نباید بابت فصلی که در لیگ برتر داشتیم، خوشحال باشیم.

گواردیولا همچنین تأکید کرد که PFA (اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای) باید جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به یکی از ستاره‌های لیورپول بدهد و کوین‌دی‌بروینه، هافبک بلژیکی خود را لایق دریافت این جایزه ندانست.

منچسترسیتی در بازی پایانی خود در فصل جاری لیگ برتر، یکشنبه شب پذیرای نوریچ‌سیتی خواهد بود و سپس در تاریخ 17 مرداد خود را برای رویارویی با رئال مادرید در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آماده خواهد کرد. بازی رفت دو تیم با برتری 2 بر یک شاگردان پپ گواردیولا پایان یافت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...