رفتن به مطلب

جارو شارژی دستی بهتر است یا مدل های پارویی ؟


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

وقتی می خواهید برای خانه تان جارو شارژی بخرید ، باید به نکاتی توجه داشتته باشید زیرا کاربرد و کیفیت جاروشارژی را نمی توان از روی ظاهر آن تشخیص داد .

وقتی جاروشارژی به لوازم خانگی منزل وارد شد ، تعداد زیادی از خانم های خانه دار به این نتیجه رسیدند که این وسیله می تواند کمک زیادی به آنها کند . در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را برای خرید جاروشارژی به شما ارائه دهیم .

اگر بخواهید به توصیه فروشندگان گوش کنید ، احتمالا یک جاروشارژی گران می خرید اما نکات زیاد کمک زیادی به شما می کند . این نکات را با دقت مطالعه کنید تا خریدتان به صرفه و مطمئن باشد .

مدل های دستی جارو شارژی را بخریم یا مدل های پارویی ؟

مدل های دستی جاروشارژی بسیار سبک هستند و می توانید به راحتی جابه جا کنید . علاوه بر آن این مدل ها کاربرد بیشتر و راحت تری دارند و حتی فضای کمتری را هم می گیرند . مدل های پارویی جاروشارژی همانند بخارشوی و جاروبرقی های پارویی تنها برای کف منزل قابل استفاده هستند .

از مدل های پارویی نمی توانید برای سطوح باریک ، کنج دیوارها و ... استفاده کنید . پس مدل های دستی جاروشارژی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود .

جاروشارژی با چه توانی خریداری کنیم ؟

معمولا جاروشارژی ها باتری های 12 ولتی دارند که در طی کمتر از یک ربع شارژ می شوند و با وجود شارژ کامل باتری می توانید به مدت 10 دقیقه به صورت مداوم جارو بکشید . برای کارایی بیشتر و امکان استفاده از جارو شارژی در خودرو مدل هایی را خریداری کنید که شارژ فندکی مختص ماشین هم داشته باشد .

جاروشارژی آب و خاک بخریم ؟

اگر می خواهید جاروشارژی را در منزل استفاده کنید و این وسیله کاربرد زیادی برای شما داشته باشد ، به دنبال مدل های دو منظوره باشید که قابلیت مکش آب و خاک را دارند . البته این مدل ها به نسبت جاروشارژی های تک منظوره قیمت بالاتری دارند . اگر جاروشارژی را برای تمیز کردن خودروی تان می خواهید ، مدل های تک منظوره را انتخاب کنید .

جاروشارژی را با چه قیمتی خریداری کنیم ؟

می توانید مدل های مختلف جاروشارژی را بین 50 تا 200 هزارتومان و حتی بیشتر خریداری کنید . بیشترین مدل ها در دسته قیمت 100 تا 150 هزارتومان قرار دارد . مدل هایی که قیمت کمتر دارد معمولا از برندهای متفرقه هستند که گارانتی ندارند و ممکن است خیلی برای شما کار نکند .

ساخت بدنه جاروشارژی چگونه باشد ؟

تمام مدل های جاروشارژی از جنس پلاستیک فشرده هستند که وزن کمتری داشته باشند و دست را هنگام جاروکشی خسته نکنند . البته باید مراقب باشید که بدنه جاروشارژی ضربه نخورد . علاوه بر آن مخزن باید به گونه ای طراحی شده باشد که امکان جداسازی ، تخلیه و سرهم کردن راحت باشد .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...