رفتن به مطلب

10 رستوران عجیب جهان !


*Niloof@r*

ارسال های توصیه شده

10 رستوران عجیب در دنیا

برای بسیاری از ما یکی از اولین انتخاب ها برای وقت گذراندن با دوستان و خانواده، رستوران و غذای بیرون است. اما آیا میدانستید رستوران هایی در دنیا هست که علاوه بر ارائه غذا به خلق تجربیاتی ناب و نو دست زده اند. در این مقاله مروری بر 10 رستوران متفاوت و خلاقانه خواهیم داشت.

 

10 رستوران عجیب در دنیا

رستورانهایی در دنیا هست که در کنار ارائه غذای خوب تجربه ی جدیدی را به مشتریان خود ارائه میکنند.

10- رستوران یخی - امارات

امارات متحده عربی یکی از مکان هایی هست که شما می توانید تجربیات متفاوتی داشته باشید. در این کشور شما می توانید رستورانی را ببینید که از یخ درسته شده است. همه چیز در این رستوران در حال یخ زدن است. در این کشور بر خلاف داشتن هوای گرم حاره ای می توانید آب و هواهای متفاوتی را تجربه کنید. بهتر است برای رفتن به این مکان لباس گرم به همراه داشته باشید. پیشنهاد ما این است اگر از این کشور دیدن میکنید و از گرمای نفس گیر آن به ستوه آمده اید حتما به این رستوران بروید تا احساسات جدید و نابی را کشف کنید. 

ice.jpg

ice2.jpg

ice3.jpg

ice4.jpg

9- نینجاهای نیویورک - امریکا

ما انسانها به طور غریزی به حس تعلیق و ترس علاقه داریم. در نیویورک رستورانی وجود دارد که به نام نینجا لقب گرفته است. افرادی که در این رستوران به شما سرویس می دهند لباس های نینجا را به تن دارند و با حالتی از حمله به شما خوش آمد می گویند. ولی صبر کنید شما نبایستی در جواب به آن ها حمله کنید. آن ها در حقیقت شما را دوست دارند. با این کار تنها می خواهند برای شما تجربه جدیدی بیافرینند. 

nin1.jpg

nin2.jpg

nin3.jpg

nin4.jpg

nin5.jpg

nin6.jpg

nin7.jpg

nin8.jpg

8- رستوران زندان جزیره شیطان - چین

بله درست خواندید. این رستوران مثل یک زندان طراحی شده است. صاحب این رستوران می خواهد به مردم بیاموزد که ارتکاب جرم در نهایت زندگی خوبی برای شما رقم نمی زند. چه بخواهید چه نخواهید می دانیم که بعضی از کارها تا زمانی که از نزدیک انجام نشوند باعث به وجود آمدن تجربه و درس نخواهند شد. در این رستوران شما حس یک زندانی را خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما این است که هرگز کاری نکنید که به این دسته از مکان ها بروید مگر اینکه بخواهید در کنار عزیزان خود به رستوران بروید

dev1.jpg

dev2.jpg

dev3.jpg

dev4.jpg

7- رستوران صخره ای - زنگبار

این رستوران مانند سایر مکان ها جایی است که می توانید زمانی رمانتیک در کنارخانواده خود داشته باشید. ولی نکته مهم نحوه رسیدن به این مکان است. این روش ها شامل راه رفتن و شنا کردن می شود. دقیقا درست فهمیدید. شما بایستی برای رسیدن به مکانی که قصد غذا خوردن دارید شنا کنید.

roc1.jpg

roc2.jpg

roc3.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

 

 

6- رستوران زیر آب - مالدیو

بدون شک مالدیو یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیاست. رستوران زیر آب هم یکی از جاذبه های گردشگری آن است که میتوانید در آن غذا خوردن زیر آب را تجربه کنید. برای این کار شما باید حدودا 5 متر زیر آب بروید. این یک رستوران دریایی است که می توانید غذای خود را به صورت زنده قبل از صید و پخت ببینید. این امر از دید آبزیان زمانی که افراد خانواده آن ها در حال خورده شدن هستند شاید کمی آزار دهنده باشد ولی نگران نباشید آن ها با این موضوع کنار آمده اند. 

und1.jpg

und2.jpg

und3.jpg

und4.jpg

und5.jpg

5- هواون فوشی - ماله شمالی - مالدیو

این رستوران در کشور مالدیو در یکی جزیره خصوصی قرار گرفته است. جایی که برای درخشش آب در زمان غروب خورشید معروف شده است. این مکان بسیار دیدنی است زیرا در کنار خوردن غذا می توانید از مناظری لذت ببرید که کمتر کسی دیده است. 

huv1.jpg

huv2.jpg

huv3.jpg

huv4.jpg

huv5.jpg

4- رستوران با تم مارتون - تایوان

نمیتوان این رستوران را جذاب یا دوست داشتنی دانست ولی این باعث نمی شود که در این لیست جایی نداشته باشد. چه دوست داشته باشیم چه نه این رستوران یکی از عجیب و غریب ترین رستوران های دنیاست. در این مکان همه چیز این حس را به شما می دهد که گویا در توالت هستید. بعضی ها دوست دارند ولی بعضی ها از این مکان متنفر هستند. در هر صورت این تجربه چیزی نیست که بتواند هرجایی برای انسان رخ دهد.

mar1.jpg

mar2.jpg

mar3.jpg

mar4.jpg

 

 

ویرایش شده توسط *Niloof@r*
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3- رستوران سرگیجه و بار ماه - بانکوک

همه ما دوست داریم که بتوانیم حس پرواز را تجربه کنیم. شاید شما تاکنون این حس را نداشته اید ولی از خوردن غذا بر فراز یک آسمان خراش لذت خواهید برد. حس ترسناکی خواهد بود. این رستوران در تایلند قرار گرفته است. اگر گذرتان به تایلند افتاد این رستوران را از دست ندهید. از آن جا تمام شهر زیر پای شما قرار دارد. 

ver1.jpg

ver2.jpg

ver3.jpg

ver4.jpg

ver5.jpg

ver6.jpg

2- رستوران مریخ - امریکا

اینگونه به نظر می رسد که امکان اینکه ما به کره مریخ برویم خیلی کم باشد. با این وجود تجربه حس بودن در مریخ شاید برای ما زیبا باشد. در امریکا یک رستوران وجود دارد که حالت فضایی مریخ را به شما خواهد داد. شما احساس می کنید که از زمین خارج شده اید و در مریخ به سر می برید. 

mars1.jpg

mars2.jpg

mars3.jpg

mars4.jpg

1- رستوران آبشار لاباسین - فیلیپین

اگر شما فکر می کنید زندگی در آب را دوست دارید از این رستوران لذت می برید. این رستوران به معنای واقعی کلمه در مسیر یک آبشار درست شده است. آب موجود در آبشار در حقیقت واقعی نیست ولی کماکان شما را غرق لذت خواهد کرد. شما قبل از حاضر شدن غذا می توانید تا میتوانید آب بازی کنید. 

fal1.jpg

fal2.jpg

fal3.jpg

fal4.jpg

fal5.jpg

fal6.jpg

 
ویرایش شده توسط *Niloof@r*
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...