رفتن به مطلب

قلعه عجیب بورگ التز


SARDAR

ارسال های توصیه شده

این قلعه عجیب و زیبا از سه قلعه در یک ساختار تشکیل شده و شکل آن یکپارچه نیست.

قلعه عجیب

 
قلعه عجیب بورگ التز ( Burg Eltz ) یک خانه روستایی بزرگ است که روی صخره‎ای بلند و میان جنگلی پر از درخت قرار گرفته است. نمایی از این قلعه تاریخی و زیبا روی اسکناس‌های ۵۰۰ یورویی آلمانی‎هااست که نشانه اهمیت و ارزش آن است.
این قلعه غیر از دفاع در برابر دشمنان، زندگی اشراف‎زاده‎های قدیم را نشان می‎دهد.
معماری قلعه بورگ التز
، این قلعه عجیب و زیبا از سه قلعه در یک ساختار تشکیل شده و شکل آن یکپارچه نیست. قدمت قلعه بورگ التز به قرون وسطی می‎رسد. از سه قسمت تشکیل شده که شامل: خانه شیر طلایی، خانه شیر نقره‎ای و خانه شاخ‎های بوفالو می‎شود که هر کدام از آن‎ها دارای ساختمانی چهار طبقه و استثنایی دارند.

قلعه عجیب

 
خانواده التز که صاحبان این قلعه هستند، در طول دوره‎های مختلف این ساختمان را با معماری‎های گوناگونی ساخته‎اند. به‎عنوان مثال ساختمان‎های Rubenach به سبک گوتیک بوده که روی نحوه تابش نور و ارتفاع تاکید بسیار داشته‎اند یا ساختمان‎های Kempenich که در قرن شانزدهم میلادی ساخته شده، پیچیدگی‎های اولیه مدرن با پایه‎های ۸ ضلعی و همچنین برج‎هایی از جنس چوب را به نمایش گذاشته است.
فضای داخلی قلعه بورگ التز
دریکی از اتاق‎های خواب که پشت دیوار قرار گرفته، یک کلیسای کوچک قرار دارد، بایک آشپزخانه سرد و تاریک در انتهای خود نمونه‎ای از یخچال‎های قرون وسطی را نشان می‎دهد. این یخچال از جنس سنگ است و در آن خنک نگه داشتن شیر و پنیر به مدت طولانی امکان‎پذیر بوده است.

بورگ التز

 
درون قلعه التز ترکیبی از دکوراسیون و مبلمان قرون وسطایی و مدرن است. حدود ۸۰ اتاق مختلف دارد که بیشتر آن‎ها شومینه دارند.
جالب این‎جااست که به شیوه آغاز معماری دوره مدرن، توالت‎هایی در داخل این قلعه ساخته شده که دارای سیستم آبرسانی با آب تمیز است که از طریق لوله کشی از پشت بام و چکیدن آب مورد استفاده قرار می گرفته است.
گردش هوا در داخل قلعه از طریق چندین اتاق صورت می‎گیرد و پرده‎های آن، که روی دیواره‎های طبقه همکف نصب شده، قابل کنترل است.

بورگ التز

 
قلعه بورگ التز به شایستگی بازسازی شده است و موجب شده تا برخی از سبک‎های معماری مختلفی که در اینجا وجود داشته به صورتی مرتب و یکپارچه تغییر یابد. به طوری که زمانی که شما به این قلعه نگاه می‎کنید آن را به صورت یک ساختمان یکپارچه مشاهده می‎کنید، نه به شکلی که تصور کنید از سه بخش جداگانه تشکیل شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...