رفتن به مطلب

زیدان: راموس بازیکنی تکرارنشدنی است


Maryam

ارسال های توصیه شده

زیدان: راموس بازیکنی تکرارنشدنی است/ امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود

 
زیدان: راموس بازیکنی تکرارنشدنی است/ امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود

سرمربی فرانسوی رئال مادرید ضمن تمجید از کاپیتان تیمش، ابراز امیدواری کرد که فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم جدا نشود و در لالیگا بماند.

زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (جمعه) به لطف گلی گه سرخیو راموس در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود، ختافه گذشتند و ضمن کسب ششمین برد متوالی‌شان از زمان از سرگیری این بازی‌ها، اختلاف خود در صدر جدول را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: این سه امتیاز دیگر و البته سه امتیاز خیلی مهم بود که به دستش آوردیم. ما باید این بازی را می‌بردیم. برای ما چیزی تغییر نکرده و پنج فینال دیگر باقی مانده است.

وی افزود: ما هنوز چیزی نبرده‌ایم. می‌دانم وضعیت چه شکلی است و تا زمانی که لیگ به پایان نرسیده نمی‌توانیم چیزی بگوییم. باید همین روند و سختکوشی را در پیش بگیریم. خوشحالیم و به این تیم افتخار می‌کنیم. تلاش و همبستگی که ما در این بازی از خود نشان دادیم، خیلی خوب است. انجام بازی آن هم هر سه روز یکبار داستان جدیدی است. امروز ما زیاد به دردسر افتادیم و در بازی با اسپانیول (آن بازی را هم رئال یک بر صفر برنده شد) هم شرایط مشابهی داشتیم. ما در بازی قبلی‌مان مقابل اسپانیول قعرنشین بازی کردیم، اما آنها همیشه شرایط را برای ما دشوار می‌کنند. به هر حال بدون سختی کشیدن نمی‌توانید به چیزی دست پیدا کنید.

سرمربی رئال مادرید که شاگردانش در بازی بعدی‌شان باید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان بروند، تصریح کرد: می‌دانستیم که در این بازی خیلی به دردسر خواهیم افتاد. بازیکنان ختافه با شدت بالایی ما را تحت‌فشار قرار دادند که البته این امری طبیعی بود. ما اما صبور بودیم و می‌دانستیم به گل خواهیم رسید. این کاری بود که انجام دادیم و باید به بازیکنانم بابت انجام این کار تبریک بگویم چون در این شرایط حفظ وضعیت فیزیکی و ذهنی کار ساده‌ای نیست.

زیدان همچنین در واکنش به شایعه احتمال جدایی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم در پایان فصل جاری اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود چون او در لالیگا بازی می‌کند و ما در این لیگ بهترین‌ها را می‌خواهیم داشته باشم.

زیزو همچنین در تمجید از کاپیتان تیمش که در این دیدار در چهارصد و پنجاهمین بازی لالیگایی‌اش موفق شد صدمین گل دوران باشگاهی‌اش را به ثمر برساند و شمار گل‌های زده‌اش در فصل جاری لالیگا را هم به عدد 9 رساند، خاطرنشان کرد: کاپیتان ما رهبر ما در زمین و همچنین خارج از زمین است. راموس بازیکنی تکرارنشدنی است. او بازیکنی منحصربه‌فرد است و می‌دانیم که او چه چیزهایی را به بازیکنان دیگر منتقل می‌کند. برای سرخیو بابت گلی که به ثمر رساند، خوشحالم چون او هر موقع که پشت ضربه پنالتی می‌ایستد، اعتماد به نفس بالایی دارد.

 

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...