رفتن به مطلب

طنز مجازات جایگزین


SARDAR

ارسال های توصیه شده

اهنامه خط خطی - احمدرضا کاظمی:
یک قاضی در گالیشکن گلستان پزشک متخلفی را که به دلیل به احتیاطی در امر رانندگی منجر به ایراد صدمه بدنی غیر عمد شده بود به جای حبس به ویزیت رایگاه 100 بیمار محکوم کرد.

و در همین راستا و به همین سبک خواهیم داشت:
 

مجازات جایگزین


میرلوحی: پول‌های کثیف در انتخابات ما موثر است

مجازات جایگزین اختلاس:


یک مدیر عالی رتبه بانکی که با تخلف و فساد مالی اقدام به اختلاس صدها میلیارد از پول بیت المال کرده بود، به جای اخراج از کار و رد مال به قلب غربت (کشور کانادا و در جوار منزل بانو سلندیون) تبعید شد!

مجازات جایگزین دروغ:

یک فوتبالیست معروف که به دلیل اعتقاد به وجود خیریت در پیچاندن باشگاهش، موجب ضرر مالی و محروم شدن آنها از پنجره نقل و انتقالات شده بود به جای دعوت به کمیته انضباطی و محرومیت، پس از خرید یک دستگاه پورشه به انجام بازی رایگان در تیم ملی و جام جهانی 2018 روسیه دعوت شد!

مجازات جایگزین رانت:

یک شهردار سابق که به خاطر علاقه شدید به علم نجوم اقدام به اهدای املاک نجومی و استخدام های نجومی کرده بود، به جای استعفا و انفصال از خدمت به نامزدی سه باره در انتخابات ریاست جمهوری محکوم شد!

مجازات جایگزین ضرب و شتم:

یک مامور مبارزه با سد معبر شهرداری که برای جلوگیری از انسداد معابر، گاری یک لبوفروش را داخل جوی آب چپ کرده و با پنجه بوکس به صورت یک دستفروش کوبیده بود، به جای معرفی شدن به مشاور و روانشناس به بخش اداری شهرداری منتقل شد. در همین راستا یک مامور خاطی نیز که به منظور کار فرهنگی اقدام به کشیدن یک دختر جوان با موهایش روی زمین کرده بود، به جای تعلیق از کار و بازداشت، دو درجه ارتقای شغلی پیدا کرد!

مجازات جایگزین فساد اخلاقی:

یک معلم اخلاق که به خاطر علاقه شدید به استخر و سونا و جکوزی و حمام و گرمابه با نوجوانان گروه سنی الف نتوانسته بود برای شاگردان خود الگوی اخلاقی خوبی باشد، به جای زندان و رسوایی اخلاقی به شرکت در مسابقات بین المللی محکوم شد.

مجازات جایگزین فساد مالی:

یک قاضی بازنشسته و مدیر اسبق سازمان تامین اجتماعی که به علت خستگی، خواب آلودگی و سهو قلم شبانه چند عدد صفر اضافه جلوی چک های میلیون دلاری بابک زنجانی نوشته بود، به جای حبس ابد و جبران خسارت، بعد از هفت - هشت سال در نهایت به یکی - دو سال زندان و 200 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد!

مجازات جایگزین همه چی:

یک رئیس جمهور سابق که با رفیق بازی و سوء مدیریت، انواع و اقسام بلاها را بر سر منابع مالی، معنوی، طبیعی و انسانی کشور آورده بود و سنگین ترین تحریم های بین المللی را به مردم تحمیل و تپه های بسیاری را گل کاری کرده بود، هنوز که هنوز است به هیچ چیز محکوم نشده است!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...