رفتن به مطلب

بایرن مونیخ آماده فروش آلابا


Maryam

ارسال های توصیه شده

 

مدیران باشگاه بایرن مونیخ گزینه فروش مدافع اتریشی خود را روی میز دارند.

 

 
بایرن مونیخ آماده فروش آلابا

دیوید آلابا که یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سال‌های اخیر بایرن مونیخ بوده است، به نظر می‌رسد در آستانه ترک آلیانتس آره‌نا قرار دارد. نشریه انگلیسی «تلگراف» با انتشار گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ در فکر فروش این مدافع اتریشی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش روست.

آلابای 27 ساله قرارداد کنونی‌اش با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید و مدیران این باشگاه آلمانی در صورتی که موفق به تمدید قرارداد او نشوند، در این تابستان آلابا را در لیست فروش قرار خواهند داد تا از انتقال او سود ببرند. بایرنی‌ها اخیراً موفق شدند قرارداد مانوئل نویر و توماس مولر را تمدید کنند.

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، بارسلونا، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، این در حالی است که ارزش او در بازار نقل‌وانتقالات 50 میلیون یورو تخمین زده شده است.

هاسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ چند ماه پیش در واکنش به شایعه علاقه‌مندی باشگاه چلسی به جذب هافبک اتریشی‌ باواریایی‌ها با پیشنهادی 60 میلیون پوندی گفته بود، دیوید آلابا فروشی نیست. پیش از این رسانه‌های آلمانی هم خبر داده بودند بایرن قصد تمدید قرارداد آلابا را تا سال 2025 دارد، اما دستمزد درخواستی این بازیکن برای امضای قرارداد جدید، مذکرات را پیچیده کرده است.

این مدافع اتریشی که توانایی بازی در پست هافبک را هم دارد، اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» درباره آینده حرفه‌ای‌اش و احتمال تمدید قراردادش با بایرن مونیخ گفته بود: ما ضرب‌الاجلی برای تمدید قرارداد نداریم. در هفته‌های پیش رو خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر همه چیز خوب است.

دیوید آلابا تاکنون در 380 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و موفق شده 30 گل هم به ثمر برساند. او با سرخپوشان مونیخی به 18 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس‌لیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...