رفتن به مطلب

اکران دو فیلم Godzilla vs Kong و ماتریکس 4 عقب افتاد


Maryam

ارسال های توصیه شده

اکران دو فیلم Godzilla vs Kong و ماتریکس 4 عقب افتاد
 
سرانجام شرکت برادران وارنر از عقب افتادن اکران چند فیلم دیگر از جمله فیلم Godzilla vs Kong تا سال ۲۰۲۱ و فیلم The Matrix 4 تا سال ۲۰۲۲ خبر داده است.
 
 
شرکت برادران وارنر اخیرا از عقب افتادن اکران فیلم Tenet (تنت) تا دو هفته خبر داده که این فیلم قرار است اکنون در تاریخ ۳۱ ژوئیه امسال (۱۰ مرداد) اکران شود و مدت کوتاهی بعد هم از عقب افتادن اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز 1984) تا تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) خبر داد.  برادران وارنر اکران فیلم‌های بیشتری را عقب انداخته است. در ابتدا اعلام شد که فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) اکران شود و اکران آن تا تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) عقب افتاده است که بدین ترتیب شایعه منتشر شده به حقیقت پیوست. در این تاریخ پیش از این قرار بود فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4) اکران شود که اکران این فیلم نیز با تأخیر مواجه شده و قسمت چهارم فیلم ماتریکس اکنون قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود.
 
The Matrix
 
قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) اکنون برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا متوقف است که پیش‌بینی می‌شود از ماه آینده فیلم‌برداری این فیلم از سر گرفته شود. فیلم The Witches (جادوگران) به‌کارگردانیرابرت زمکیس، که پیش از این تاریخ اکران خود را به دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) داده بود، اکنون از جدول اکران فیلم‌های آینده برادران وارنر خارج شده و تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم مورد انتظار اعلام نشده است. همچنین فیلم Tom and Jerry (تام و جری) به‌جای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹)، اکنون قرار است در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران شود.
 
پیش از این برادران وارنر تغییرات گسترده‌ای در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کرده بود که ظاهرا باتوجه‌به مشخص نبودن وضعیت تابستان امسال و تعطیلی تولید فیلم‌ها، باید منتظر تغییرات بیشتری باشیم. فیلم The Batman (بتمن)، یکی از همین آثار است که مدتی پیش اکران آن به همین علت تا تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) عقب افتاده بود و علاقه‌مندان به این آثار به‌خصوص طرفداران فیلم Godzilla vs Kong و دنیای ماتریکس باید زمان بیشتری را برای انتشار آثار محبوب خود صبر کنند
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...