رفتن به مطلب

همه چیز در مورد جراحی زیبایی سینه


SARDAR

ارسال های توصیه شده

عمل جراحی زیبایی سینه (ماموپلاستی) یک عمل ترمیمی زیبایی است. در این عمل پوست ، چربی و بافت اضافی از پستان برداشته می‌شود. درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره عمل جراحی دارید، می‌توانید وارد بخش عمل جراحی زیبایی شوید. در ادامه این مطلب قیمت جراحی زیبایی سینه و قیمت پروتز سینه منتور عنوان شده است. با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات در زمینه پروتز‌های سینه، توصیه‌های دکتر سعادتی به کسانی که قصد جراحی زیبایی پستان دارند و همچنین سوالات متداول در این زمینه را بررسی کنیم.

انواع عمل جراحی سینه (ماموپلاستی)
عمل جراحی سینه دارای انواع مختلفی است. ماموپلاستی بسته به نوع و زمانی که جراح برای عمل صرف می‌کند، متفاوت خواهد بود. از انواع مختلف عمل جراحی زیبایی سینه می‌توان به بزرگ و کوچک کردن سینه ها ، لیفت ، تزریق ژل و بازسازی سینه و … اشاره کرد.

 

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

 

هزینه عمل جراحی زیبایی سینه
هزینه جراحی زیبایی سینه بستگی به اندازه و سایز پستان دارد. هرچه پستان بزرگ‌تر باشد، عمل نیز سخت تر و طولانی تر خواهد بود و در نتیجه هزینه نیز بیشتر می‌شود. هزینه جراحی زیبایی سینه به محلی که شما قرار است در آن عمل شوید نیز بستگی دارد . اگر شما در بیمارستان خصوصی درجه یک عمل شوید هزینه آن از مرکز جراحی محدود ، بیشتر می‌شود.

اگر عمل جراحی زیبایی سینه شما نیاز به پروتز داشته باشد. هزینه پروتز نیز به آن اضافه خواهد شد.

حداقل هزینه جراحی زیبایی سینه، به لیفت پستان مربوط می‌شود. لیفت، فقط عمل بالا بردن سینه است. سایز نه کوچک تر می‌شود و نه بزرگ تر.

البته بعد از این که بیمار توسط پزشک متخصص ویزیت شد هزینه نهایی توسط پزشک برآورد می شود. هزینه جراحی بستگی به وسعت جراحی ، نوع پروتز ، مرکز جراحی و شرایط فیزیولوژیک بیمار هزینه ها متغییر است. قیمت عمل جراحی زیبایی سینه از 10 میلیون تومان به بالا محاسبه می شود.


هزینه عمل پروتز سینه سال 98
همان‌طور که گفتیم، هزینه این عمل به دلیل وابسته بودن به شرایط ذکر شده، متفاوت است. برای محاسبه هزینه عمل پروتز سینه علاوه بر هزینه جراحی، هزینه پروتز نیز در نظر گرفته می‌شود. بسته به نوع پروتزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت پروتز نیز تفاوت پیدا می‌کند.

پروتزی که دکتر سعادتی در جراحی‌های پروتز سینه برای بیماران استفاده می‌کنند، پروتز سینه منتور است.



بهترین برند پروتز سینه کدام است؟
پروتز منتور یکی از بهترین برند‌های پروتز سینه درکشورمان است. پروتز سینه منتور از نمایندگی پروتز منتور ببرای بیمار تهیه می‌شود. این برند محصول کشور آمریکا است.



پروتز سینه منتور چیست؟
به طور کلی پروتز‌های سینه به دو دسته پروتز آب نمکی (سالین) و پروتز ژلی (سیلیکونی) تقسیم می‌شوند. هر دو این پروتز‌ها غیر قابل نفوذ هستند و از سیلیکون ساخته می‌شوند. پروتز آب نمکی با سرم نمکی (سالین) پر شده‌اند. پروتز‌های ژلی نیز با سیلیکون پر شده‌اند.


تفاوت شکل ظاهری این دو نوع پروتز نیز در حالت سینه است. پروتز‌های آب‌نمکی کمی سفت هستند. اما پروتز ژلی ظاهری طبیعی‌تر دارد.

محصولات برند پروتز سینه منتور
محصولات برند منتور سه محصول زیر است.

 

  1. ®MemoryShape®
  2. MemoryGel
  3. آب‌نمکی


برای استفاده از پروتز‌های ®MemoryShape® ،MemoryGel باید حداقل 22 ساله باشید. حداقل سن لازم برای کار گذاشتن پروتز آب‌نمکی منتور هم 18 سال است.


1. پروتز سینه منتور ®MemoryShape
این محصول با استفاده از یک ژل محکم با چسبندگی زیاد ساخته شده است. استفاده از این پروتز باعث می‌شود، فرم سینه طبیعی، جوان و محکم به نظر برسد. فرم آن‌ها اشکی است. یعنی بالای آن باریک است و در قسمت‌های پایین برجستگی بیشتر است.
 

پروتز سینه منتور ®MemoryShape

 



لازم به ذکر است که کلیه پروتز‌های منتور دارای ضمانت کامل هستند. همچنین امار‌های بالینی نشان داده پروتز سینه منتور ®MemoryShape، در بازه زمانی 10 سال، کم‌ترین میزان وقوع عوارض را داشته است.


2. پروتز سینه منتور ®MemoryGel
شباهت این پروتز به بافت طبیعی سینه خیلی بیشتر است. استفاده از پروتز سینه منتور ®MemoryGel ، قدمت 30 ساله در سراسر دنیا دارد. این پروتز متناسب با اندام و سایز هر شخص، محدوده گسترده‌ای دارد.
 

پروتز سینه منتور ®MemoryGel

 


پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra
سایز این نوع بالای متوسط و ظاهرش برجسته است. برای تولید پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra از آخرین نسل سیلیکون استفاده شده است. ژل درونشان مایع نیست. این ژل چسبندگی بالا دارد و ظاهر آن بسیار شبیه به بافت طبیعی پستان است.
 

پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra

 
3. پروتز سینه آب‌نمکی منتور
این پروتز با آب‌نمک استریل پر شده است. این نوع پروتز معمولا پس از قرار گرفتن در سینه پر می‌شوند. این کار توسط لوله مخصوص انجام می‌شود. پس از خروج لوله، پروتز به صورت خودکار بسته می‌شود. پروتز‌های آب نمکی منتور در محدوده وسیعی از سایز و شکل تولید می‌شوند.

نیاز به جراحی مجدد، تعویض پروتز، انقباض کپسولی، درد سینه و خالی شدن پروتز از نمونه عوارض این پروتز است.

انواع آن به شرح زیر است:

1. آب نمکی گرد منتور
تولید این نوع پروتز در سه مدل است. متوسط، متوسط پلاس و بلند. برند منتور اولین تولید کننده پروتز آب نمکی سینه در آمریکا است.


2. آب نمکی طرح دار
شکل این پروتز اشکی است. در زیر مجموعه پروتز های سینه اشکی قرار دارد. شکل پستان، پس از کار گذاشتن این پروتز طبیعی، دارای شیب ملایم از بالا به سمت پایین و همچنین پایین برجسته است.

آب نمکی ®SPECTRUM
این پروتز دارای دو نوع گرد و طرح دار است. مزیت استفاده از این پروتز این است که تا 6 ماه بعد از جراحی امکان تغییر سایز دارد.


عمل زیبایی سینه برای چه کسانی ممکن نیست؟
لازم به تذکر است این عمل برای افرادی که در هر جای بدن‌شان عفونت یا سرطان دارند، همچنین خانم‌های باردار یا کسانی که بچه شیر می‌دهند، ممنوع است.

همچنین اشخاصی که دچار بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس و اسکلرودرمی هستند، به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بدنشان، دچار اختلالات لخته شدن خون و زخم خواهند شد. به دلیل این که خون رسانی به بافت سینه در بدن ایسن افراد ضعیف است، از انجام این جراحی باید خودداری کنند.

دسته دیگر کسانی هستند که دچار مشکلات افسردگی و اختلالات ذهنی هستند. این دسته از افراد هم توصیه می‌شود تا بهبود کامل مشکلاتشان صبر کنند و این جراحی را انجام ندهند.



عوارض عمل پروتز سینه چیست؟
مواردی که در ادامه به عنوان عوارض گفته می‌شود، حتمی نیستند و احتمالی است. هر چه کیفیت پروتز استفاده شده بهتر باشد، این عوارض احتمال وقوع کم‌تری دارند.


 

  • انقباض کپسولی
  • عدم تقارن سینه‌ها
  • درد سینه
  • چروک شدن بافت سینه
  • افتادگی سینه
  • پارگی و خالی شدن پروتز
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...