رفتن به مطلب

تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Dark منتشر شد


Maryam

ارسال های توصیه شده

تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Dark منتشر شد
 

شبکه نتفلیکس امروز تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Dark را منتشر کرد که در آن شاهد نزدیک شدن به آخر الزمان هستیم.

اوایل این ماه بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Dark (دارک) را منتشر کرد که در انتهای تریلر مشخص شد که فصل پایانی این سریال سفر در زمان و علمی تخیلی فوق‌العاده مورد انتظار قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۷ تیر ۱۳۹۹) از شبکه Netflix منتشر شود. تریلر جدیدی از فصل سوم سریال دارک منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی فصل پایانی سریال Dark است و در طول تریلر شاهد نمایش دوره‌های مختلف و سفر در زمان شخصیت‌ها هستیم و اگرچه در این تریلر تصاویر بیشتری نمایش داده می‌شود، اما بازهم سوالات زیادی را مطرح می‌کند. 

سریال Dark

فصل سوم سریال Dark درواقع در روزی منتشر خواهد شد که بسیاری از طرفداران آن را پیش‌بینی کرده بودند؛ این بدان معنا است که فصل پایانی سریال قرار است در روز آخر الزمان سریال منتشر شود. درواقع ما سرانجام خواهیم دید که در این روز آیا چرخه شکسته می‌شود یا اتفاق دیگری در انتظار آن‌ها است. مانند تریلر اول فصل سوم سریال دارک، در این تریلر نیز گفته می‌شود که فصل سوم پایانی برای یک آغاز و همچنین آغازی برای یک پایان خواهد بود که درواقع این موضوع به تکمیل چرخه و شروع آن اشاره دارد. همچنین شاهد اشاره به جمله «آخرین چرخه آغاز می‌شود» و «آخرین چرخه به اتمام می‌رسد» نیز در طول تریلر هستیم و باید دید که فصل سوم چگونه قرار است به سوالات طرفداران پاسخ دهد. 

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Dark بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه بوده است. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر، سباستین هالک و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال دارک حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...