رفتن به مطلب

فال روزانه - دوشنبه 19 خرداد 1399


SARDAR

ارسال های توصیه شده


فال روزانه,فال روز,فال امروز

 

ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 19 خرداد 1399

 

فال روزانه فروردین

 

فال روز متولدین فروردین: شاید امروز فکر بسیار درخشانی داشته باشید اما نتوانید هیچ کجا از آن استفاده کنید. متناقضاً، هر چه بیشتر طرح خود را برای دیگران تشریح کنید، آنها کمتر نسبت به مزیت آن متقاعد می‌شوند. این به این معنی نیست که آنها با موقعیت شما مخالفند بلکه آنها مطمئن نیستند که شما بتوانید استراتژی خود را به یک طرح کاملاً عملی تبدیل کنید.گرچه دائماً به این فکر می‌افتید که خواسته اتان را تحقق ببخشید اما آن را برای بعد نگه دارید. اکنون بهتر است اول با راهکارهایی آن را پیش ببرید.

 

 

 

 

 

فال روزانه اردیبهشت

 

فال روز متولدین اردیبهشت: حتی اگر فکر می‌کنید که دوست دارید فردی بسیار واقع بین باشید، امروز نباید تا این حد در مورد آن مصمم باشید. ابتدا می‌توانید دیگران را متقاعد کنید که درباره ی کاری که می‌خواهید انجام دهید همه چیز را می‌دانید اما هر چه می‌گذرد آنها را بدتر گیج می‌کنید و این باعث ایجاد تناقض در حرفهایتان می‌شود. اکنون می‌توانید یک مفهوم پیچیده را توضیح دهید اما احتمالاً می‌بینید که اگر جنبه های ساده ی آن را توضیح بدهید بدتر چالش زا می‌شود. اگر ممکن است بگذارید یک نفر دیگر برای مدتی کنترل آن را بدست بگیرد.

 

 

 

 

 

فال روزانه خرداد

 

فال روز متولدین خرداد: گرچه سیاره مریخ شما دوباره بعد از هفته گذشته به سرعت خود ادامه داده است اما امروز دوباره بامبول درآورده و از یک طرف سیاره پیام آور لطفش شامل حال شما شده و باعث روشنی ذهن شما می‌شود و فکرهای جدید بسیار زیادی را در سر شما می‌اندازد اما همزمان یک سری تناقضاتی پیش می‌آید، حرفهای مهم را زیر لب زمزمه کرده و هاله هایی از ابهام آنچه در سر شما است را مسدود می‌کند. اکنون نسبت به آنچه می‌دانید مطمئن نباشید، یک چند روزی دست نگه دارید بعد دوباره در مورد انتخاب خود تجدید نظر کنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه تیر

 

فال روز متولدین تیر: اگر امروز می‌توانید سکوت کنید موفق خواهید شد تا از این تارپیچیده ای که دور خود تنیده اید مانند یک قهرمان بیرون بیایید. شما می‌توانید دو طرف یک مشکل را اکنون ببینید و تشخیص می‌دهید که راه حل آسانی برای آن وجود ندارد. اگر وانمود کنید که پاسخی برای آن دارید فقط باعث ناامیدی شما می‌شود. عاقلانه ترین راه این است که کمی‌ دست نگه دارید. احتمالاً مطلب مهمی ‌دارید که می‌خواهید به گفتگو اضافه کنید اما شاید به این یکی دو روز ارتباط داشته باشد.

 

 

 

 

 

فال روزانه مرداد

 

فال روز متولدین مرداد: وقتی اهداف شما با آنچه الان در محل کارتان انجام می‌دهید هماهنگی دارد این خیلی اطمینان بخش است اما اگر اینطور نباشد می‌تواند خیلی نگران کننده باشد. این وضعیت دشوار با دخالت یک دوست یا همکار که خیلی موجه نیست می‌تواند پیچیده تر شود. حتی اگر شما بخواهید که تصمیم نهایی را خودتان بگیرید باز هم به حمایت اطرافیان نیاز دارید و امروز این اتفاق نمی‌افتد. صبور باشید تا آخر هفته همه چیز خود به خود درست می‌شود.

 

 

 

 

 

فال روزانه شهریور

 

فال روز متولدین شهریور: امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می‌دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی‌توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی‌توانید انجامش دهید خودتان را برای شکست و ناامیدی آماده کنید. به خودتان اجازه دهید که خیال پردازی کرده و در رویا فرو بروید، فردا دوباره می‌توانید به دنیای واقعی برگردید.

 

 

 

 

 

فال روزانه مهر

 

فال روز متولدین مهر: شما قهرمان بی چون و چرای تعادل هستید. شما به دنبال هماهنگی هستید حتی زمانیکه از شما دور باشد. امروز اگر می‌خواهید در وسط مشکلات به آرامش برسید سعی کنید کارهایتان را به اتمام برسانید. به جای اینکه بیایید مرکز ثقل خود را گویی که دارید یوگا انجام می‌دهید، پیدا کنید، تصور کنید که مانند یک اسکیت بازی هستید که در حرکت است. اقبال به شما رو آورده است و سعی نکنید آن را از دست بدهید.

 

 

 

 

 

فال روزانه آبان

 

فال روز متولدین آبان: شما علاقه ای به بحث با کسی را ندارید که تصمیم خود را گرفته است.اصلاً نیازی به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. اما از بحث و گفتگو کنار نایستید زیرا به ناچاراختلاف به وجود می‌آورد. و دو نفر را به جان هم می‌اندازد. شما می‌توانید به بهترین نحو با شفاف سازی درمورد عقایدتان عاقل بودن خود را نشان دهید بدون اینکه با آنها بجنگید.

 

 

 

 

 

فال روزانه آذر

 

فال روز متولدین آذر: امروز روز جالبی برای شما خواهد بود پس سعی نکنید که دو مقوله‌ی متقاوت را تجربه کنید. از یک طرف، شما مانند دانشمندی می‌مانید که دو حالت تجزیه ای و منفصل را مشاهده می‌کند.و از طرف دیگر، مانند بازیگری می‌مانید که دنیای عجیبی دارد و تحت تأثیر حرکاتی قرار گرفته است. هردوی این روشها با ارزشند پس با آگاهی کامل آنها را در ذهن خود زمزمه کنید و بدون اینکه بلند آن را بخوانید در دلتان جاری سازید.

 

 

 

 

 

فال روزانه دی

 

فال روز متولدین دی: امروز می‌خواهید روی عقل سلیم خود حساب کنید. همانطور که ماه آن را نشان می‌دهد. اما به نظر می‌رسد که موقتاً توانایی تشخیص خود در مورد جدا کردن مهره های غیر اصلی که در ذهن شما وول می‌خورند را از دست داده اید. شما طبیعتاً می‌توانید به آسانی فاصله ی بین حقیقت و دروغ را حفظ کنید اما الان هر دوی آن در واقعیت وجود دارند. از جدا کردن آنها دست بکشید و فقط خوبی آنچه قادر به انجام آن هستید را ستایش کنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه بهمن

 

فال روز متولدین بهمن: امروز احتمالاً به مسیری کشیده خواهید شد که حرفهایی که در طول این چند هفته شنیده اید را می‌خواهید بیان کنید اما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید که آنها را برای دیگران توضیح دهید، آنها کمتر می‌فهمند.برخی از نظرات خیلی از ذهن دورند و به آسانی دیگران آنها را متوجه نمی‌شوند مگراینکه به روش خاصی که تجربه ی آن را دارید مطالب را بیان کنید. وجدان بیدار، هنرمند یا شاعر به هر حال می‌توانند به شما کمک کنند با دیدگاه کنونی خود را توضیح دهید.

 

 

 

 

 

فال روزانه اسفند

 

فال روز متولدین اسفند: مریخ منطقی به صورت مربع دور دو سیاره تصمیم شما یعنی مشتری و نپتون در حرکت است و ذهن شما را به حقایقی که خارج از قلمرو زبا ن وجود دارند باز می‌کند. این می‌تواند اگر امروز سعی کنید که در روابط خود خاص باشید کاملاً گیجتان کند چرا که حتی مفاهیم کلی هم می‌توانند دشوار بشوند. اگر به جزئیات توجه کنید باعث سرخوردگی شما می‌شود. بنابراین سعی کنید این کار را نکنید تا فردا که تمرکز شما برگردد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


 

 

فال روزانه,فال روز,فال امروز

 

ماه تولد

 

 

 

فال روزانه - سه شنبه 20 خرداد 1399

 

 

 

 

 

فال روزانه فروردین

 

فال روز متولدین فروردین: امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

 

 

 

 

 

فال روزانه اردیبهشت

 

فال روز متولدین اردیبهشت: مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید

 

 

 

 

 

فال روزانه خرداد

 

فال روز متولدین خرداد: شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

 

 

 

 

 

فال روزانه تیر

 

فال روز متولدین تیر: احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

 

 

 

 

 

فال روزانه مرداد

 

فال روز متولدین مرداد: شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه شهریور

 

فال روز متولدین شهریور: امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.

 

 

 

 

 

فال روزانه مهر

 

فال روز متولدین مهر: امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه آبان

 

فال روز متولدین آبان: امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

فال روزانه آذر

 

فال روز متولدین آذر: کارهای زیادی روبروی شما هست که باید انجامشان بدهید. با وجود سیارات ونوس ، مریخ و تیر در طالع شما ایجاد تغییرات مثبت بدون خراب شدن دنیای شما بسیار کار سختی است . اما تیر باهوش به سمت مشتری رفته و می تواند الهام بخش این باشد که نور درخشانی متوجه شماست.فقط یادتان باشد، شما مجبور نیستید که هر چیزی را بهتر از واقعیت نشان دهید.

 

 

 

 

 

فال روزانه دی

 

فال روز متولدین دی: شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه بهمن

 

فال روز متولدین بهمن: اگر محدودیتهای قاطعی را بر آنچه به نام عشق انجام می دهید قائل نشوید امروز به ناامیدی می رسید.افکار شما دور حلقه ای می چرخند و شما می خواهید که آن را متوقف کنید زیرا گیج شده اید .اما معتقدید که به یک نیروی عقلانی نیاز دارید تا عاقلانه تصمیم بگیرید. از بد شانسی شما ، الان منطق پاسخ درستی به شما نخواهد داد ، حقیقت باید از دل شما برخیزد.

 

 

 

 

 

فال روزانه اسفند

 

فال روز متولدین اسفند: برنامه ی کاری سخت امروز باعث شکست شما می شود. اگر یک قراری دیر بشود ، هر یک از طرفین مثل هم رفتار می کنند، مشکل را بیشتر کرده و تقویم شما را به هم می ریزند.به عبارت دیگر، اگر در روش خود منعطف باشید می توانید روز خود را مثل آب خوردن مدیریت کنید . بین قرار ملاقاتهایی که دارید اتاق را ترک کنید تا بتوانید تغییراتی که در مقابل روش شما قرار می گیرند را کنترل کنید

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

 

فال روزانه،فال روز

 

ماه تولد

 

 

 

فال روزانه - چهارشنبه 21 خرداد 1399

 

 

 

 

 

فال روزانه فروردین

 

فال روز متولدین فروردین: شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصميمات استوار شما اكنون به نفع تان عمل خواهى كرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

 

 

 

 

 

فال روزانه اردیبهشت

 

فال روز متولدین اردیبهشت: ورود ماه به هفتمین خانه از "شرکاء" شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغيير داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

 

 

 

 

 

فال روزانه خرداد

 

فال روز متولدین خرداد: شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

 

 

 

 

 

فال روزانه تیر

 

فال روز متولدین تیر: ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ كسی نمی‌تواند اختلاف بين آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثير اعمال اخيرتان مانع ايجاد كند.

 

 

 

 

 

فال روزانه مرداد

 

فال روز متولدین مرداد: امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.

 

 

 

 

 

فال روزانه شهریور

 

فال روز متولدین شهریور: سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما اين امكان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه مهر

 

فال روز متولدین مهر: با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

 

 

 

 

 

فال روزانه آبان

 

فال روز متولدین آبان: دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

 

 

 

 

 

فال روزانه آذر

 

فال روز متولدین آذر: ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 

 

 

 

 

فال روزانه دی

 

فال روز متولدین دی: امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

 

 

 

 

 

فال روزانه بهمن

 

فال روز متولدین بهمن: شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.

 

 

 

 

 

فال روزانه اسفند

 

فال روز متولدین اسفند: اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...