رفتن به مطلب

جنجال جديد در استقلال با انتشار فايل صوتی جلسه هيات مديره


Maryam

ارسال های توصیه شده

جنجال جديد در استقلال با انتشار فايل صوتی جلسه هيات مديره: حمله به وریا غفوری و استراماچونی/توضيحات كامران منزوى

انتشار صوت یکی از جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برای یک عضو آن دردسرساز شده است.


 در حالیکه طی هفته گذشته صحبت‌های وریا غفوری و اسماعیل خلیل زاده علیه یکدیگر مورد توجه قرار گرفته بود، صبح امروز با انتشار صوت بخشی از جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال برای کامران منزوی دردسرساز شده است.


فایل صوتی 46 ثانیه‌ای که مشخص نیست توسط اعضای هیات مدیره منتشر شده است یا خیر، نشان می‌دهد منزوی ضمن عصبانیت از عدم بازگشت آندره آ استراماچونی به ایران، برای تمدید قرارداد با رقم پیشنهادی وریا غفوری هم مخالفت داشته است.


در ابتدای این فایل صوتی که واضح است در مدت زمان بازگشت احتمالی استراماچونی به ایران ضبط شده است و به جلسات هیات مدیره باشگاه در آن زمان مربوط است، منزوی می‌گوید:" آنقدری که استراماچونی برای حضور در استقلال سر و صدا کرد تراپاتونی نکرد!"


منزوی در ادامه از علی فتح الله زاده و پیشنهادات وی در آن زمان پرده برمی‌دارد:"وقتی فتح‌الله‌زاده می‌گوید آقای فتحی برای غفوری دست به چک شو یعنی شما باید خطر را حس کنید." نکته جالب این است که فتح الله زاده در آن زمان سمتی در باشگاه استقلال نداشته و منزوی فاش می‌کند او به فتحی مشاوره می‌داد.


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که چند ماهی است وزارت ورزش قرار بوده درخصوص استعفای او تصمیم گیری کند در لحظات پایانی این فایل صوتی کنایه سنگینی را علیه وریا غفوری مطرح می‌کند و می‌گوید: "آقای غفوری اسوه تعصب شما برای یک فصل 4 میلیارد می‌خواهد!"


ادعای منزوی درباره استراماچونی نشان می‌دهد که شاید او یکی از افراد داخل باشگاه بوده که علاقه‌ای برای بازگشت سرمربی محبوب ایتالیایی آبی‌ها نداشته است اما با توجه به مختومه شدن پرونده بازگشت سرمربی سابق اینترمیلان، اظهارات او علیه غفوری می‌تواند یک موج جدید از حواشی را پیرامون این باشگاه ایجاد کند.


توضيحات منزوى

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره فایل صوتی منتشر شده از جلسه هیات مدیره باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.


کامران منزوی در گفتگو با ایلنا درخصوص انتشار صدای منتشر شده از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: این از آن کارهای غیراخلاقی در هیات مدیره است. این صحبت‌ها مربوط به خرداد سال گذشته است و آن زمان بود که علیه استراماچونی شایعه پخش میکردند که همسرش اجازه نمی‌دهد به ایران بیاید.


او ادامه داد: آمدن یا نیامدن او برای 20 روز طول کشید و اگر دقت کنید که در آن وویس حتی می‌گویم که با چنین وضعیتی تکلیف نقل و انتقالات چه می‌شود. این صحبت‌ها شیطنت است و همین موارد و ساختار من را از استقلال فراری داد. شخصی را در جلسات دعوت می‌کنند که صحبت‌ها را ضبط کند تا به دنبال مقاصد خود باشد و این کارها را انجام بدهند. ضمنا که من از استقلال رفتنی‌ام و فقط برای لنگ نماندن امضاها حضور دارم پس این حرکات برای چیست؟ امیدوارم هر چه سریعتر هیات مدیره ترمیم و بنده خلاص شوم.


منزوی همینطور درباره صحبت‌های مطرح شده درخصوص وریا غفوری گفت: درخصوص وریا اگر یادتان باشد گفته می‌شد که یک باشگاه 4 میلیارد تومان پیشنهاد داده است و الان رقم قراردادش در استقلال کمتر از این است. از عمد صحبت‌ها را بریده‌اند که شایعه درست کنند اما من داشتم از وریا تعریف می‌کردم که با تعصب است. بعد از اینکه کلمه تعصب را بکار بردم وویس را قطع کرده‌اند و طوریکه خودشان دوست داشتند آن را تنظیم کرده‌اند تا شیطنت کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...