رفتن به مطلب

این مرد زباله ها را می خورد


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

این مرد زباله ها را می خورد ( عکس) - میهن فروم

این مرد که حرکت خود را نوعی اعتراض عنوان کرده، معتقد است: اگر روزانه حجم کمتری غذا تهیه کنیم، ارزش و اهمیت آن برایمان بیشتر خواهد شد و غذای کمتری دور ریخته می‌شود.

 

این مرد با این حرکت اعتراضی قصد داشت نشان دهد که چه مقدار از مواد غذایی که همچنان قابلیت مصرف دارند توسط مردم اروپا دور ریخته و به زباله تبدیل می‌شوند.

 

این مرد که تمام طول این سفر را با دوچرخه طی کرده، گفت: هرگز تصور هم نمی‌کردم ما این حجم بالا از مواد خوراکی را هر روز به زباله تبدیل می‌کنیم. وقتی در طول سفرم تصمیم به این کار گرفتم مشاهده کردم مردم ظرف‌های حاوی مواد خوراکی را در حالی دور می‌ریزند که هنوز مقدار زیادی غذای قابل مصرف داخل آنها وجود دارد.

 

این مرد که حرکت خود را نوعی اعتراض عنوان کرده، معتقد است: اگر روزانه حجم کمتری غذا تهیه کنیم، ارزش و اهمیت آن برایمان بیشتر خواهد شد و غذای کمتری دور ریخته می‌شود. طبق اعلام رسمی سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل (فائو)، یک سوم از مواد خوراکی تولیدشده در جهان برای مصارف انسانی به زباله تبدیل می‌شوند.

 

منبع : میهن فروم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...