رفتن به مطلب

حسینی: پرسپولیس هنوز قهرمان نشده و بازیکنان باید شرایط را درک کنند


Maryam

ارسال های توصیه شده

حسینی: پرسپولیس هنوز قهرمان نشده و بازیکنان باید شرایط را درک کنند/ هزینه بازیکنان خارجی صرف بازیکنان ایرانی شود

 سید جلال حسینی درباره بازگشت بازیکنان تیم‌های مختلف به تمرینات اظهار داشت: پس از تعطیلی لیگ، مربیان برنامه‌های انفرادی به بازیکنان دادند. در فوتبال حتماً باید تمرین گروهی انجام شود، اما بسیاری از بازیکنان آمادگی خیلی خوبی دارند و با سه هفته کار گروهی به شرایط خوبی می‌رسند.

وی با بیان اینکه سرخپوشان از ابتدای فصل روزهای خیلی سختی داشته‌اند، تصریح کرد: بازیکنان خیلی تلاش کردند و ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. حرف‌هایی که زده می‌شود، فشار را روی ما بیشتر می‌کند. دیدارها و شرایط سختی داریم و رقبای ما آماده هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در ادامه موفق باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره اینکه یحیی گل‌محمدی گفته بود این تیم هنوز به قهرمانی دست نیافته است، خاطرنشان کرد: این موضوع کاملاً درست است و به بازیکنان گوشزد خواهد شد. بازیکنان باید شرایط را درک کنند و اینگونه نیست که قهرمان شده باشیم. آنها باید بدانند کجا هستند و ما 9 دیدار پیش رو داریم. امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند

 

منبع : میهن فروم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...