رفتن به مطلب

سیبی به نام الماس سیاه ؛ سیاه ترین میوه دنیا


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

 

سیب به طور کلی قرمز، سبز، زرد یا ترکیبی از این سه است، اما اگر شرایط جغرافیایی مناسب باشد، به نظر می رسد که آن ها می توانند بنفش تیره و تقریبا سیاه باشند. این سیب های نادرالماس سیاه نامیده می شوند و در حال حاضر تنها در کوههای تبت رشد می کنند. سیب های سیاه از نژاد سیب هستند که رنگ بنفش تیره و منحصر به فرد خود را از شرایط جغرافیایی در منطقه خودمختار تبت به دست می آورد.

 

سیب سیاه رنگ

این میوه سیب که تصاویر زیبای ان را در بخش سرگرمی میهن فروم مشاهده می کنید در 50 هکتار توسط شرکت چینی شنگ، شرکت تجاری تجارت الکترونیک راه اندازی شد. 3100متر بالاتر از سطح دریا و رسیدن مکانی ایده آل برای رشد این میوه جذاب است. تفاوت دما بین روز و شب قابل توجه است و میوه ها مقدار زیادی نور خورشید و نور فرابنفش را جذب می کنند که باعث می شود پوست آن ها از سرخ شدید به سیاه برسد.

سیاه ترین میوه دنیا

سیب های بسیار عجیب سیاه رنگ 

" سیب های سیاه یا به نوعی بنفش تیره ، درخشان، دارای بافت خوبی هستند. از بیرون، سیب تقریبا شبیه موم شمع است و به اندازه یک الماس زیبا هستند به همین دلیل این نام الماس را گرفته است. تولید سیب در باغ میوه در سال 2015 و سه سال پس از کاشت درختان آغاز شد، اما به علت تعدادی از عوامل، آن ها تنها می توانند در تعدادی از سوپر مارکت های لوکس در پکن، شانگهای، گوانگژو پیدا شوند و معمولا در بسته های هدیه 6 تا 8 عددی به فروش می رسند. طبق گزارش نیوز، قیمت سیب الماس سیاه حدود 50 یوان به ازای هر میوه است.

یو گفت:"از آنجا که تولید چین محدود است و هزینه توزیع نسبتا بالا است، سیب های سیاه با قیمت بالا متعلق به بخش بالای بازار هستند. سال گذشته، مقادیر کمی از سیب های ما به سوپرمارکت ها درشهر چین فروخته شد، جایی که آن ها بسیار خوب خریداری می شوند."

سیب سیاه بسیار عجیب

سیبی به نام الماس سیاه 

به دلیل دمای پایین، درخت های سیب الماس سیاه نیازمند میوه های تیره هستند، نرخ رشد آن ها بسیار پایین تر از میانگین است. اگر چه بیشتر گونه های سیب در 2 تا 5 سال به بالغ می شوند اما این درختان کم تر از 8 سال بالغ می شوند. علاوه بر این، تنها حدود 30 درصد از محصولات باغ میوه با استانداردهای سازگاری رنگ مطابقت دارند و به عنوان سیب سیاه به فروش می رسند. این مساله مانند موردی که در بالا ذکر شد، همراه با شرایط جغرافیایی خاص مورد نیاز برای رشد سیب الماس سیاه که پرورش دهندگان میوه را وادار به قبول این گونه می کنند.

سیب الماس سیاه قسمتی از یک راز است، حتی در میان پرورش دهندگان واقعا اطلاعات زیادی در مورد آن ها به صورت آنلاین وجود ندارد. مثالا برخی از کاربران فروم های بزرگ میوه اعتقاد دارند که سیب های بنفش تیره واقعا وجود ندارند، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که عکس ها به صورت آنلاین پخش شده اند تا میوه ها را تیره تر از آنچه واقعا هستند، بسازند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...