رفتن به مطلب

روستایی بر گوشه گودال بزرگ


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

 

روستای بوزولس، از عجیب ترین ولی در عین حال جذاب ترین روستاها در جنوب فرانسه است که قدمت آن به بیش از 10 قرن باز می گردد که طراحی و سبک و سیاق کاملا متفاوتی را دارا می باشد که این دلیلی بر محبوبیت بیش از حد این روستا شده است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران از این منطقه بازدید می کنند.

 

از این رو می توان این روستا را یکی از مناطق گردشگری فرانسه دانست که علیرغم جذب گردشگران در طول سال، توانسته است برای ساکنین این منطقه نیز اشتغال زایی نماید. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، این روستا دقیقا در گوشه یک گودال بزرگ جای گرفته است که در کنار خطراتی که دارد، در طی این چند دهه چشم انداز زیبایی را به این روستا داده است.

میهن فروم

خانه های این روستا در ارتفاع حدودا 100 متری قرار گرفته اند که بی شک زندگی در این ارتفاع و در حاشیه پرتگاه بسیار سخت خواهد بود و این در حالی است که پهنا این گودال حدودا 400 متر می باشد که یکی از باستانی ترین و قدیمی ترین روستاهای فرانسوی می باشد.

میهن فروم

همچنین یکی از زیباترین نقاط مثبت این روستا، دیوارهای سنگی و نماهای یک دست ساختمان های آن می باشد که امروزه حدودا 3000 نفر در این روستا زندگی می کنند و برای دیدن این روستا نیازی به پرداخت پول نیست و می توانید بصورت رایگان از آن بازدید کنید.

 

منبع : میهن فروم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...

روستا رو باید جدی گرفت ... روستا میتونه قطب تولید و استغال زایی توی هر کشوری باشه ... تولید گوشت و محصولات کشاورزی و... نباید فراموش کنیم که تمدن امرزوی روزی یک روستا بوده و تا اینجا پیشرفت کرده... روستا ممیتونه قطب گردشگری باشه با احداث و مرمت برخی مکان ها میشه به عنوان رزرو اقامتگاه بوم گردی روی اون ها حساب باز کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در کشور خودمون روستا و محل های دیدنی کم وجود ندارن ... یکی از بهترین این مناطق شمال و برای سفر از امکان اجاره ویلا شمال میتوان استفاهد کرد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...