رفتن به مطلب

عجیب ترین عکس های دنیا به روایت تاریخ که میخکوبتان می کند


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

برخی از عکس ها وجود دارند که باید با تمام شکوه و عظمتی که دارند در کشوی میز باقی بمانند اما ما برخی از عجیب ترین عکس هایی که تاکنون در تاریخ دیده شده را برای شما توصیف خواهیم کرد. تاریخ همیشه آموزنده است اما در برخی موارد نیز باعث ترس آدمی می شود. دخالت لنزهای دوربین عکاسی ما را به سال ها قبل می برد اما این بدان معنا نیست که هرآنچه که می بینیم باید خوشایند باشد. حدود 100 سال بعد کسی نمی دانست که با گرفتن این عکس ها تا چه حد می تواند در دیگران رعب و وحشت ایجاد کند اما برخی از این عکس ها واقعا مانند کابوس شبانه می مانند.

برخی از عکس ها را واقعا باید فقط در کشوی میز نگهداری کرد اما این 12 عکس در میان همه دست به دست شده اند و حالا در مقابل دیدگان شما قرار دارند.

 

بازگشت به روز، هالووین وحشت آفرین بود

در گذشته ماسکی نبوده که براساس فیلم های هالویینی ساخته شده باشد، بلکه همه ماسک ها ماسک هایی دست ساز بود و جزییات کمی در آن رعایت می شد و واقعا وحشت انگیز بود. کودکان در این عکس بیشتر شبیه به جن هستند تا تهدید کننده، اما نکته در همینجا بوده است.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

رونالد مک دونالد؟ بیشتر شبیه رونالد مک ابلیس است

رونالد مک دونالد اصلی قرار بود فردی خنده دار و عجیب غریب باشد اما این حس در عکس های اولیه ای که از او گرفته شده بود دیده نمی شود. دلقک دوست داشتنی که همه ما امروز می شناسیم و دوستش داریم در گذشته یک دلقک ترسناک بود که یک لیوان نوشانه روی دماغش بود که خیلی هم بی گناه بنظر نمی رسد.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

میکی موس همیشه تا این حد دوست داشتنی نبوده است

آنها تلاش خود را کرده بودند. گرچه این از آن جمله مثال هایی است که وقتی می گویید " حداقل تلاشت را کردی" را تداعی نمی کند. طرح اولیه میکی موس از ماده ای دست دوم تهیه شده بود و بخشی از مواد آن نیز همان مواد و مصالحی هستند که امروزه استفاده می کنیم. با این وجود نتیجه واقعا ترسناک بود.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

نگران نباشید، اینها انسان های واقعی نیستند، بلکه آدمک هایی مومی هستند

هرکسی که به نیویورک رفته باشد حتما از موزه مادام توساد که شامل آدمک های مومی است دیدن کرده است. اما اگر این آدمک ها آسیب ببینند چه می شود؟ یا آنها را مانند این عکس در داخل انبار می گذارند یا دوباره آنها را ذوب کرده و مجددا استفاده می کنند.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

شهری مانند یک فیلم ترسناک، ژاپن

این عکس درنتیجه فوران کوه آتش فشانی اویاما گرفته شده که باعث وارد شدن گازهای سمی به هوا در جزایر ایزو شده بود. بهمین خاطر ساکنین جزیره می بایست درهنگام خروج خانه ماسک می زدند و کسانی که از جزیره دیدن می کردند نیز می توانستند از ساکنین ماسک دریافت کنند.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

این یک ترفند در دوخت لباس نبود

مرتل کوربین درحین گرفته شدن این عکس درحال پیاده کردن حقه  و ترفند نبود. او با یک بیماری مادرزادی بنام دیپیگوس بدنیا آمده بود، یعنی یک لگن اضافه داشت. در نتیجه قبل از ازدواج و وارد شدن به مرحله دیگر زندگی برای مدتی عضو یکی از سیرک ها شد.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

دکور جهنمی کافه کاورنوس

این یک عکس واقعی از دنیای زیر زمین نیست، گرچه بسیار شبیه به آن است. در اوایل دهه 1900 کافه هایی مانند این کافه بخاطر زندگی شبانه بسیار شلوغ بودند. افراد در حفره های زیرزمینی دورهم جمع می شدند و به خوردن و آشامیدن می پرداختند یا مانند خون آشامان لباس می پوشیدند.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

بیماری روانی را همیشه اشتباه می گرفتند

در سال 1890 یک بیماری عجیب روانی در این دختر تشخیص داده شد. چون در آن زمان هیچ درکی از بیماری روانی وجود نداشت، بیمارستان ها تنها کاری را انجام می دادند که از عهده شان برمی آمد. یکی از بیمارستان ها از سر ناآگاهی بیماران خود را به شکل صلیب در بند می کشید.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

یک لبخند دوستانه چشمان تاریک و سرد یک ابلیس را پنهان می کند

همه ما در فیلم های ترسناک این چشمان بی روح و سرد را دیده ایم. هرچند وقتی مَد بومبر در سال 1957 دستگیر و زندانی شد لبخندی روی چهره نشاند که چهره پرچین و چروکش را تبدیل به یک صحنه تراژیک و ترسناک نمود.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

گاهی اوقات کودکان مسائل را خیلی بهتر از ما توصیف می کنند

نام این دختر کوچک ترسکا بود و در کمپی در لهستان بزرگ شد. وقتی در سال 1948 او را به مکان دیگری انتقال دادند از او خواستند که عکس خانه خود را بکشد. این عکس نقاشی آن دختر است و حتی امروز نیز ترسناک بنظر می رسد.

عجیب ترین عکس های دنیا

 

کسانی که به سوخته شدن خودبخودی انسان معتقدند، جان بنتلی را می شناسند

چه به سوخته شدن خود بخودی انسان اعتقاد داشته باشید یا نه، اما نمی توانید داستان اسرار آمیز جان بنتلی را نادیده بگیرید. وقتی او در سن 93 سالگی جان خود را از دست داد، همه شک داشتند که سوختن تنها دلیل مرگ او باشد، اما ساق پای او تا نیمه در خاکستر فرو رفته بود، در این عکس پلیس درحال خارج کردن قسمت های سوخته نشده بدن او با بیل است.

 عجیب ترین عکس های دنیا

 

منبع : میهن چت

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...