رفتن به مطلب

راهنمای خرید پارتیشن اداری ارزان


partitionsaz

ارسال های توصیه شده

پارتیشن های اداری که دارای انواع مختلفی مانند پارتیشن شیشه ای، پارتیشن آکاردئونی، پارتیشن متحرک، پارتیشن فریم لس و ... هستند، محصولات جدیدی در صنعت ساختمان به شمار می‌ روند که امروزه استفاده از آنها بسیار رواج یافته است. این محصولات به نوعی دیوار کاذب هستند که می‌ توانند فضاهای مختلفی ایجاد کنند. آن دسته از مدیرانی که می‌ خواهند برای محیط اداری و کاری خود پارتیشن ارزان تهیه کنند، قبل از خرید، باید مواردی را مورد توجه و بررسی قرار داده تا بتوانند بهترین و مناسبترین پارتیشن را انتخاب نمایند. مهمترین نکات راهنمای خرید پارتیشن اداری ارزان به شرح زیر است:

  1. نوع فعالیت اداره یا مجموعه و کسب و کار
    یکی از مهمترین مواردی که با توجه به آن پارتیشن اداری باید خریداری شود، نوع فعالیت مجموعه است. شما باید با توجه به کسب و کار خود مناسب ترین پارتیشن اداری را انتخاب نمایید. برای جداسازی محیط کار و ایجاد فضاهای جدید باید طبق زمینه فعالیت شرکت، طرح، رنگ، نوع و اندازه پارتیشن اداری ارزان را مشخص نمایید. اگر پارتیشن اداری شما مناسب کارتان نباشد، هم زیبایی ظاهری نخواهد داشت و هم هزینه زیادی صرف آن می‌ شود که بدون نتیجه دلخواه است.
  2. ابعاد و اندازه محیط کار
    قبل از خرید پارتیشن اداری ارزان باید محیط و فضایی که قرار است پارتیشن در آن نصب گردد، به دقت اندازه گیری کنید. اندازه گیری درست باعث می‌ شود از هزینه‌ های اضافی و بیهوده جلوگیری گردد.
  3. طرح و رنگ پارتیشن
    از دیگر موارد مهم در انتخاب پارتیشن اداری ارزان توجه به طرح و رنگ آن است. اگر می‌ خواهید فضای کاری شما با پارتیشن‌ های مختلف علاوه بر جداسازی از زیبایی و جلوه خوبی بهره مند شود، باید در انتخاب طرح و رنگ پارتیشن دقت ویژه‌ ای داشته باشید. شما باید متناسب با دکوراسیون داخلی مجموعه خود و با توجه به دیگر وسایل موجود مانند مبلمان، میز کار، رنگ دیوارها، کفپوش و ... پارتیشن اداری ارزان را سفارش دهید تا یک هماهنگی زیبایی به وجود آید و محیط جذاب تر شود.
  4. نوع پارتیشن
    پارتیشن اداری دارای انواع مختلفی است که از جنس‌ های متفاوتی ساخته می‌ شوند. متریال‌ هایی که در پارتیشن‌ ها به کار می‌ روند، شامل شیشه، چوب، آلومینیوم، پارچه، چرم و MDF است. برای داشتن یک پارتیشن اداری ارزان باید جنسی را انتخاب کنید که هزینه و قیمت کمتری دارد. برای مثال پارتیشن چوبی قیمت بالایی دارد اما در مقابل آن پارتیشن با جنس MDF یک پارتیشن ارزان اداری به شمار می‌ رود.
    اگر پارتیشن شما شیشه‌ ای باشد، با توجه به نوع شیشه آن هزینه و قیمت متفاوت است. شیشه‌ های معمولی قیمت مناسب تری دارند اما اگر بخواهید از شیشه‌ های هوشمند استفاده نمایید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. همچنین ثابت یا متحرک بودن پارتیشن نیز تاثیر زیادی در هزینه و قیمت آن دارد. معمولا پارتیشن‌ های ثابت که نیاز به چرخ و ریل و لوازم جانبی دیگر برای حرکت و جابجایی ندارند، به عنوان پارتیشن اداری ارزان محسوب می‌ شوند.
  5. هدف استفاده از پارتیشن
    شما قبل از خرید پارتیشن اداری باید هدف استفاده از آن را مشخص کنید. اینکه می‌ خواهید با پارتیشن اتاق مدیریت را از بخش کارمندان جدا کنید و یا فضاهای جدیدی کاری ایجاد نمایید و یا ... . زمانی که کاربرد و نوع استفاده پارتیشن اداری مشخص شود دیگر از صرف هزینه‌ های اضافی جلوگیری بعمل می‌ آید.
  6. اندازه و ابعاد پارتیشن
    از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید پارتیشن اداری ارزان اندازه و ابعاد آن است. اگر قصد دارید با هزینه‌ ای متعادل فضاهای جدیدی در محیط کاری خود ایجاد نمایید، باید پارتیشن با ابعاد مناسب انتخاب کنید. پارتیشن‌ هایی که پنل‌های آنها از ابعاد بزرگتری برخوردارند، به خاطر مصرف بیشتر متریال و مواد اولیه و تجهیزات جانبی هزینه و قیمت بالاتری نیز دارند.

par156.jpg

مجموعه پارتیشن ساز با سال‌ ها فعالیت در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن‌ های اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز می‌ باشد. برای نصب انواع پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفاتر کار خود با کارشناسان تخصصی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...