رفتن به مطلب

بالابر هيدروليک چاله دار و بدون چاله


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

بالابر هيدروليک چاله دار و بدون چاله

بالابر هيدروليکي چاله دار يک بالابر معمولي ثابت است و واژه چاله به علت وجود حفره ايست که زير دستگاه و به اندازه سيلندر هيدروليک درون زمين تعبيه مي گردد و شفت و سيلندر بطور کامل درون آن قرار مي گيرند. قطر دهنه اين حفره طويل تقريباً به اندازه قطر سيلندر است. ارتفاع بالا رفتن اين مدل دقيقاً به اندازه طول شفت جک هيدروليکي است که از درون سيلندر خارج مي شود. در امر فروش بالابر اين نوع سيستم با عنوان "جک از زير" يا "جک از وسط" نيز شناخته مي شود.

http://asiaborj.com/images/Article3/hdhlw3.jpg

بالابر هيدروليک بدون چاله به اين معني است که نيازي به يک حفره عميق جهت دفن کردن سيلندر درون آن نيست. پيستون ها به صورت مستقيم عمل مي کنند، و روي زمين در گوشه هاي پاييني سيستم بالابر نصب مي شوند. در اين نوع بالابر کل سيستم مانند يک جک عمل مي کند و شفت ها کابين را تا ارتفاع 20 الي 30 بالا مي برند. اين سيستم در جايي که امکان حفر وجود نداشته و مسير جابجايي کوتاه بوده و نياز به سيستم هيدروليک باشد، کاربرد فراواني دارد. بالابر بدون چاله در امر فروش بالابر يک سيستم متداول است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...