رفتن به مطلب

چرا ارگونومی، وایت برد شیشه ای اهمیت دارد؟


itekboard

ارسال های توصیه شده

هدف ارگونومی اداری این است که فضای کاری شما را به گونه‌ای طراحی کند که به نفع شما و تیم شما باشد، و یک محیط کار راحت را فراهم می‌کند که حداکثر بهره وری و عملکرد را ارتقا می‌دهد.
وقتی نوبت به کارایی در محل کار می‌رسیم، بسیار مهم است که محصولات و ملزوماتی که شما و تیم‌تان به طور منظم از آن استفاده می‌کنید کاملا دردسترس بوده و براحتی قابل استفاده باشد
آیا تا به حال ساعت‌ها پشت میز خود نشسته‌اید و فشار عضلانی روی بدن خود را احساس می‌کنید؟ شاید زمان آن رسیده باشد که ارگونومی فضای دفتر خود را بهبود ببخشید.
در این مقاله، ما در وهله اول بر وایت برد معمولی، وایت برد شیشه‌ای و سایر سطوح نوشتاری متحرک و مزایای انتخاب مواردی که از نظر اقتصادی مناسب هستند تمرکز کرده‌ایم.

مزایای سطوح نوشتاری ارگونومیک چیست؟

فرصت برای همکاری آسان هنگام استفاده از وایت برد شیشه‌ای متحرک، خواه در یک دفتر سنتی یا مدرن کار کنید، به صورت تصاعدی بهبود می‌یابد. وایت برد شیشه‌ای متحرک مخصوصاً برای همین منظور ایجاد شده است. این وایت برد شیشه ای  متحرک که برای همکاری و کارایی در حال حرکت ایجاد شده اند، تمام طول و لبه به لبه هستند. ویژگی لبه به لبه این امکان را میدهد که چندین وایت برد شیشه‌ای در کنار یکدیگر قرار گیرند و سطح وسیع‌تری را برای استفاده بیشتر ایجاد کنند. علاوه بر این، ارتفاع وایت برد شیشه‌ای برای استفاده در حالت نشسته و ‌ایستاده قابل تنظیم میباشد و راحتی بیشتری را برای شما و تیم شما فراهم می‌کند.

راحتی جسمی

غیر معمول نیست که افرادی که در محیط‌های اداری کار می‌کنند، ناراحتی جسمی، به ویژه در مورد وضعیت بدن خود را تجربه کنند. یک فضای کار ارگونومیک وضعیت مناسبی برای کار در طول روز شما ایجاد می‌کند، که نه تنها باعث افزایش راحتی جسمی، بلکه در روحیه کلی شما نیز می‌شود.

تخته شیشه‌ای متحرک به هنگام نشستن و‌ایستادن نیز به خوبی کار می‌کند و به طور خاص با مرکز ثقل کم طراحی شده است.

چرا این نکته قابل ذکر است؟ به این فکر کنید که چند بار مجبور شده‌اید که از وایت برد شیشه‌ای متحرک استفاده کنید. اکثر صفحه‌های نوشتاری سیار، حتی در موقعیت قفل شده، فاقد جاذبه مورد نیاز برای ارائه یک تجربه عملکردی هستند. مرکز ثقل پایین ثبات لازم را برای ایجاد آزادی حرکت و راحتی هنگام یادداشت‌برداری یا ارائه به تیم خود فراهم می‌کند

آیا به دنبال چیزی هستید که دارای ظاهر و عملکرد مناسب بوده و از یک دفتر ارگونومیک نیز پشتیبانی کند؟ وایت برد شیشه‌ای آیتک برد با قابلیت تنظیم، بسته به نیاز شما، همان مزایایی را ارائه می‌دهد که در عین حال، حس زیبایی به دفتر شما می‌بخشد.

ویرایش شده توسط itekboard
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...