رفتن به مطلب

افسانه ولنتاین


ارسال های توصیه شده

افسانه ولنتاین

ولنتاین مقدس یک کشیش مسیحی در سده سوم میلادی بود. زمانی که امپراتور CLADIUS دوم بر روم فرمان می راند، کلادیوس دریافت که از آنجا که مردان مجرد همسر و خانواده ای ندارند، نسبت به مردان متاهل بیشتر به سربازی روی می آورند و سربازان بهتری هستند. از همین رو ازدواج را برای مردان جوان ممنوع نمود.

ولنتاین که این حکم را ستمگرانه می دانست از فرمان کلادیوس سر پیچی کرد.
ولنتاین پنهانی دلدادگان جوان را به عقد یکدیگر در می آورد. هنگامی که این کار ولنتاین آشکار شد کلودیوس حکم اعدام وی را صادر کرد.

ولنتاین خودش نخستین فردی بود که برای نخستین بار نامه ولنتاین را نوشت . وی هنگامی که در زندان بسر می برد دلداده دختر جوانی شد که دختر زندانبان او بود.
این دختر جوان زمانی که ولنتاین در بازداشت بسر می برد به ملاقات وی می آمد. در پایان این نامه ولنتاین چنین نوشته بود: "از طرف ولنتاین تو." این عبارت هنوز در نامه های روز ولنتاین استفاده می گردد.

نکته!!

مادامی که در زندگی دنبال گرفتن محبت از دیگران باشی، همیشه در نقطه ضعف قرار داری! هیچ گاه از اطرافیان‌تان محبت را گدایی نکنید و از آنها برای زیبایی و جذابیت خود تایید نخواهید، که در این صورت چیزی که نصیبتان می‌شود تحقیر، اهانت و سرخوردگی خواهد بود!
به جای اینکه منتظر باشی کسی از بیرون تو را دوست داشته باشد، خودت، خودت را دوست داشته باش و خودت عاشق‌ترین فرد زندگی به شخصیت خودت باش!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...