ساناز365 ارسال شده در 24 آبان، 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، 2021 در دنیای اینترنت به دلیل نبود محدودیتهای فضای کاری، یک فروشگاه اینترنتی میتواند حجم گستردهتری از کالا و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. به عنوان مثال غول فروش اینترنتی جهان یعنی وب سایت آمازون که میزان تنوع گسترده کالاییاش را در هیچ فروشگاهی در هیچ کجای جهان نمیتوان یافت و همچنین فروش کتابها و مجلههای اینترنتی و الکترونیک نیز در این سایت وجود دارد که امکان فروش آنها در یک فروشگاه فیزیکی سنتی وجود ندارد. بنابراین تمامی اصناف میتوانند کالاها و خدمات خود را از طریق ایجاد یک درگاه فروش یا همان فروشگاه اینترنتی به کاربران نامحدود فضای اینترنت عرضه نمایند و این موضوع به مراتب میتواند مزایای بیشتری نسبت به ایجاد یک فروشگاه حقیقی داشته باشد. برخی از مزایای بی شمار فروش به صورت اینترنتی عبارتند از: • هزینه افتتاحیه پایین • هزینه نگهداری کمتر • گستره مشتریان احتمالی بیشتر • عدم محدودیت جغرافیایی برای فروش کالا و خدمات • مسائل مالیاتی شفاف و امتیازات مالیاتی بهتر • بهره بری از نیروی کار انسانی کمتر و بهینه تر • و… با وجود تمام مزایای ایجاد یک فروشگاه مجازی، باید به این نکته نیز اذعان داشت که عملکرد یک فروشگاه مجازی به طور کلی با فروشگاههای سنتی متفاوت است و به همین جهت، شیوه مدیریت آن نیز نیازمند یادگیری مهارتهایی تازه برای ارائه کالا و خدمات خواهد بود. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .