رفتن به مطلب

شب های دیدنی کیش و سفری به آن


mina

ارسال های توصیه شده

spacer.png

جاهای دیدنی جزیره کیش ، در همه فصول ایران ، در شب جذاب تر و شگفت انگیزتر است. جاهای دیدنی کیش با گشت و گذار در جزیره آشکار می شوند و می توانید به راحتی از آنها دیدن کنید. جزیره کیش نگینی در آبهای خلیج فارس یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ایران است ، به ویژه اینکه این جزیره دارای آب و هوای مطبوع و خنک در پاییز و زمستان است و منطقه ای بکر برای سفرهای زمستانی است. به مکانهای دیدنی کیش در شب فراوان است و شبهای کیش ، به ویژه در تابستان که هوا بسیار گرم است ، بهترین زمان برای تور کیش است. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید ، می توانید مناسب ترین لیست قیمت تور کیش را به صورت آنلاین جستجو کنید. و پس از مقایسه قیمتها ، تور خود را بخرید ، در ادامه ما شما را با دیدنیهای شبانه کیش آشنا می کنیم.

دیدنیهای کیش در شب دیدنیهای کیش در شب

1. تور جزیره: گشت شهری در اطراف جزیره از ساعت 3 بعد از ظهر شروع می شود و هنگام غروب آفتاب در یک مکان زیبا به پایان می رسد. حدود ساعت 3 بعد از ظهر ، ماشین های گشت شهری جلوی هتل گردشگری توقف می کنند و آنها را به گردش در جزیره می برند ، همچنین می توانید شهر زیرزمینی کاریز ، درخت سبز و شهر باستانی حریره و هنگام غروب آفتاب را مشاهده کنید. کشتی های یونانی وارد می شوند که می توان گفت یکی از زیباترین مناظر دیدنی است که عصرها در جزیره کیش قابل مشاهده است و سپس در پایان گشت شهری به مرکز خرید می روند. این برنامه از ظهر شروع می شود و تا 7 بعد از ظهر ادامه دارد ، قسمت هیجان انگیز این تور را می توان شب هنگام با کشتی یونانی تجربه کرد. برای سفر می توانید به راحتی با خرید بلیط هواپیما به کیش سفر کنید.

۲ برنامه شب زنده: این برنامه های زنده شبانه شامل نبردهای شبانه کیش است که هر شب ساعت 21 شروع می شود و تا پاسی از شب ادامه دارد. این برنامه ها با سایر برنامه های اجرا شده در ایران بسیار متفاوت است زیرا در منطقه آزاد کیش اجرا می شود. بلیط این برنامه ها را می توانید از هتل های محل اقامت خود یا از سایت های معتبر خریداری کنید. جزیره زیبای کیش دارای رستوران های بیشماری است که برخی از آنها برای موسیقی زنده و برخی از شب های مرفه عالی هستند. البته قیمت این رستوران ها نسبت به سایر رستوران های جزیره گرانتر است. نبردهای شبانه یکی از بهترین کلوب های شبانه کیش است.

3. بوئینگ مریم و شام در کشتی: چندین کشتی در جزیره وجود دارد که برنامه های سرگرمی را برای مسافران تور کیش در شب ارائه می دهد و آنها را با شام و موسیقی زنده در خلیج فارس سرگرم می کند. زمان حرکت این کشتی ها معمولاً از ساعت 7 بعد از ظهر به بعد است و معمولاً از اسکله تفریحی جزیره حرکت می کنند. مریم بولینگ یک باشگاه ورزشی بسیار هیجان انگیز است که در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش واقع شده است. به گردشگران تور کیش توصیه می شود قبل از سوار شدن بر قایق تفریح کرده و هیجان زده شوند و مقداری کالری بسوزانند و خود را برای آماده سازی یک تور خاطره انگیز در آبهای نیلگون خلیج فارس آماده کنند. بوئینگ مریم یکی از معروف ترین سرگرمی های شبانه کیش است.

اجاره سوئیت در کیش
اگر سفر و گردش کیش را به عنوان گزینه ای برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده اید و می خواهید سوئیت و ویلا اجاره کنید ، بهتر است ابتدا نکات زیر را مطالعه کنید. پس از خروج از فرودگاه کیش ، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید اقامت است. هتل های مجلل در جزیره کیش یکی از گزینه های شما برای اقامت است و نیاز افرادی را که به دنبال اقامت در هتل های لوکس هستند برآورده می کند. برای برخی دیگر از گردشگران ، هتل دارای قیمت مناسب است. همچنین برخی از هتل ها در جزیره کیش هستند که هزینه آنها کمتر از هتل های لوکس است و می توانند انتخاب مناسبی باشند. اگر اقامت در هتل های کیش را انتخاب می کنید ، می توانید با مراجعه به قسمت هتل های کیش ، نظرات کاربران را در مورد هر هتل بخوانید.

اما از سوی دیگر ، اجاره سوئیت در کیش به مسافران آزادی بیشتری می دهد تا از سفرهای خانوادگی و دوستانه خود لذت ببرند و این باعث می شود طرفداران زیادی داشته باشد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...