رفتن به مطلب

تفریحات در کیش


mina

ارسال های توصیه شده

spacer.png

اکثر افرادی که به کیش سفر می کنند ، به ویژه کوچکترها و کسانی که عاشق فعالیت های هیجانی ، بازی و سرگرمی هستند ، خیلی زود به ساحل و مکانهای احساسی کیش می رسند و از تفریحات آبی لذت می برند. تفریحات آب کیش آن دسته از بازیها و سرگرمی هایی است که در آب انجام می شود. برخی در سطح آب ، برخی در آسمان و برخی در زیر آب. در اسکله تفریحی کیش و برخی سواحل دیگر تفریحاتی مانند غواصی ، چتربازی ، قایق سواری و شاتل با قیمتی کم تا زیاد انجام می شود. این تفریحات در همه فصول به ویژه در روزهای خنک کیش استقبال خوبی می شود. شرایط این تفریح آبی به شرح زیر است:
1. شاتل سواری در کیش
شاتل سواری یکی از ابتدایی ترین اما هیجان انگیزترین ورزش های آبی است که خوشبختانه به صورت حرفه ای در جزیره کیش ارائه می شود. در سواری شاتل ، یک لوله هوای بزرگ با ظرفیت 4 نفر توسط قایق موتوری کشیده می شود و افرادی که روی آن نشسته اند سخت می توانند محکم خود را نگه دارند تا از افتادن در آب جلوگیری کنند. شاتل سواری تفریحی ارزان است و زوجین می توانند با هم از آن استفاده کنند. سرگرمی راحت و مفرح با قیمتی در حدود 50 هزار تومان که می تواند سرشار از هیجان ، ادویه و احتمالاً شما را در آب غرق کند.
2. موز سواری در کیش
لوله موز شبیه شاتل است و شبیه یک موز زرد بزرگ است. تفاوت بین ساختمان و شاتل در این است که در یک ساختمان ، افراد باید پشت سر هم در یک ردیف بنشینند ، اما در یک شاتل ، افراد در کنار یکدیگر می نشینند. در موز سواری ، پاهای افراد قد بلند در آب قرار می گیرد و مانند نشستن روی صندلی است. تفاوت دیگر شاتل با موز این است که کوچکترها نیز می توانند موز سوار شوند و محدودیت سنی وجود ندارد. به نظر می رسد موز ایمن تر و خطرناکتر از شاتل است.
3. فلای بورد در کیش
فلای بورد یک تفریح آبی هیجان انگیز است که فقط در دیدنی های کیش یافت می شود. فلای برد سواری هم پرواز است و هم بازی آب. برای انجام این کار ، باید عضلات قوی و بدن ورزشی داشته باشید. اگر نتوانید حرکات لازم را به درستی انجام دهید ، به شدت در آب می افتید. این دستگاه یک شلنگ 18 متری است که با کفش مخصوص به پای فرد متصل شده و با فشار آب او را بلند می کند. عضلات فرد در این بازی باید آموزش ببیند تا بتواند با فلای بورد بازی کند.
4. موازی سواری در کیش
پاراسل یک سرگرمی هوایی و پروازی است ، اما چون بر فراز آبهای خلیج فارس اتفاق می افتد ، یک تفریح آبی محسوب می شود. چتر به پشت فرد بسته می شود و توسط یک قایق موتوری به پرواز در می آید و جابجا می شود. حداکثر 4-5 نفر می توانند موازی بین یک نفر بنشینند. تعداد افراد بسته به وزن کل آنها محاسبه می شود. مردم می توانند از این تفریح فوق العاده به عنوان یک خانواده یا در کنار دوستان لذت ببرند و پرواز و تفریح آبی را با هم تجربه کنند.
5. چکمه دیوانه وار در کیش
چکمه دیوانه یا قایق دیوانه اولین قایق تندرو در کیش است و با قایق های موتوری که تا به حال دیده اید بسیار متفاوت است. با این قایق می توانید مانورهای بسیار سریع و خیره کننده ای را انجام داده و در گروه های 10 تا 14-15 نفره حرکت کنید. قایق شیک ، سنگین و هیجان انگیز Crazy oot در قلب غرق می شود و گردشگران تور کیش را به وجد می آورد.

6. جت اسکی در کیش
جت اسکی قایق دیگری است که معمولاً به دلیل مانورهایی که قایقرانان با آن انجام می دهند محبوبیت زیادی دارد. اسکی با این روش تقریباً یک سرگرمی حرفه ای است و کسانی که می خواهند این کار را انجام دهند باید از قبل با کمک مربیان خاص آموزش ببینند. جت اسکی برای یک نفر است و نمی تواند توسط گروهی استفاده شود. مگر اینکه فرد دارای وزن کم باشد و توسط دو نفر قابل استفاده باشد. جت اسکی را می توان در اکثر باشگاه های غواصی و دریایی کیش اجاره کرد.
7. قایق های پدالی ، موتوری و قایقرانی در کیش
قایق ها یکی از رایج ترین چیزها در مناطق دریایی هستند ، اما قایق های کیش آنقدر متنوع هستند که انواع تفریحی آن تقریباً برای هر سلیقه و سنی مناسب است. قایق های پدالی ، قایق های موتوری ، قایق های تندرو و قایق های تفریحی از متداول ترین و محبوب ترین قایق ها در اسکله های تفریحی کیش هستند. این قایق های تفریحی با قایق هایی که بومیان برای ماهیگیری و مصارف شخصی استفاده می کنند متفاوت است.
8. قایق های کف شیشه ای در کیش
قایق ها یا آکواریوم های زیر شیشه ای از جذاب ترین قایق های تفریحی هستند زیرا لذت سوار شدن با آنها نه تنها چرخیدن در آب های آزاد است بلکه از طریق آنها می توانید ماهی های دریایی را مشاهده کنید. قایق های آکواریومی بسیار متنوع هستند و بنابراین قیمت بلیط آنها متفاوت است. برخی از کشتی های تفریحی جزیره کیش نیز آکواریوم هستند و از طریق آنها می توانید کاملاً زیر آب و ماهی و مرجان را مشاهده کنید.
9. آکواریوم شناور در کیش
از جمله کشتی های آکواریوم کیش می توان به شناور آکواریوم اشاره کرد که در واقع نوعی زیردریایی است. آکواریوم کیش تا عمق سه متری شناور است و فرصت تماشای زندگی دریایی را فراهم می کند. آکواریوم طوطی و آکواریوم توریستی برخی از کشتی هایی هستند که این امکان را فراهم می کنند.

انتخاب آپارتمان و سوئیت در کیش

کیش جزیره ای مرجانی است که در قلب خلیج فارس واقع شده و یکی از زیباترین جزایر استان هرمزگان است. این جزیره محبوب سرزمین تفریح ، جاذبه های گردشگری و بازارهای خرید است که گردشگران را مجذوب خود کرده است. از تماشای غروب خورشید در سواحل خلیج فارس لذت ببرید و با اجاره یک سوئیت مبله در کیش مبلمان سفری بی نظیر داشته باشید. امیدواریم لحظاتی شاد و فراموش نشدنی در سفر به جزیره کیش داشته باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...