رفتن به مطلب

تفریحات در کردان


mina

ارسال های توصیه شده

 

spacer.png

1. سایت پرواز کردی
اولین سایت پروازی استان البرز در 18 آبان 96 در منطقه کردان افتتاح شد. این مجتمع پروازی توسط مدیرکل ورزش و جوانان البرز و بیش از 100 خلبان و جمعی از دوستداران هوانوردی افتتاح شد که در منطقه کوهسار ساوجبلاغ و شهر کردان واقع شده است.

بسیاری از مردم برای تجربه پرواز شیرین به کردان می آیند و با پاراگلایدر سوار می شوند.
جالب است بدانید که این موسسه همچنین آموزش عملی پاراگلایدر را به مشتریان خود ارائه می دهد ، بنابراین نیازی به کسانی نیست که می خواهند برای اولین بار با پاراگلایدر سوار شوند. برای رفتن به این مجموعه باید در یک روز آفتابی به کردان کرج سفر کنید. در غیر این صورت ، در هوای بارانی ، برف همراه با باد ، رعد و برق یا احتمال آن اجازه پرواز نخواهد داشت.

پرواز در آسمان آبی در حالی که مناظر سرسبز و دیدنی را زیر پای خود می بینید ، فرصتی شگفت انگیز برای جویندگان هیجان است که نمی خواهند آن را از دست بدهند.

۲ کوهنوردی

روستای کردان با داشتن کوههای مناسب که از شرق به منطقه طالقان و از غرب به شمال کرج متصل است ، منطقه مناسبی را برای کوهنوردی فراهم کرده است. مسئول تورها و گروههای کوهنوردی در منطقه.
گل سرسبد ارتفاعات کردان کوه کهار است که رودخانه کردان از آن سرچشمه گرفته و بیش از 4000 متر ارتفاع دارد. طبیعت سرسبز و آب و هوای پاک کردان همه را برای کوهنوردی خوشحال می کند. اگر یک کوهنورد حرفه ای نیستید ، صعود به قله کهار دشوار به نظر می رسد ، اما به هر حال می توانید قسمتی از آن را صعود کنید.
روستاهای تفریحی کردان (مجموعه ورزشی ایثار)
روستای کردان در مقایسه با بسیاری از روستاهای ایران دارای امکانات ویژه ای است و این امکانات آن را از نظر گردشگری بی نظیر و غیرقابل مقایسه با سایر روستاها کرده است.

روستاهای تفریحی کردان یا مجموعه ایثار نمونه ای از امکانات ویژه این روستای ییلاقی است. این مجموعه شامل 50 ویلا با ظرفیت 700 نفر ، سالن کنفرانس و امکانات وسیع ورزشی از جمله مجموعه آبی ، زمین فوتبال و سالن بدنسازی برای ورزش های گروهی است.

مجموعه ورزشی ایثار می تواند مسابقات ورزشی مختلفی را برگزار و میزبانی کند ، زیرا کردان به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب و تمیز ، از نظر ورزشی و تفریحی بسیار مورد توجه است.

کمپ در کردان
شاید بسیاری از مردم کردان را محلی برای تفریح و ساخت ویلا لوکس برای ثروتمندان تهران بدانند ، اما جالب است بدانید که هنوز هم می توانید بدون ویلا در کردان اقامت کرده و اردو بزنید و شب را در قلب این منطقه سپری کنید. طبیعت پاک روستا

نیازی به معرفی مکان یا منطقه خاصی به شما ندارم زیرا این منطقه آنقدر جذاب و سرسبز است که هر قطعه از آن را می توان به عنوان منطقه کمپ انتخاب کرد و از محیط خود لذت برد. البته باید توجه داشت که کمپ زدن تنها یکی از وظایف شما نیست و پیاده روی می تواند یکی از جذاب ترین سرگرمی های کردستان باشد. اگر در کنار رودخانه کردان قدم بزنید ، با منظره های خارق العاده ای روبرو می شوید که شاید تا به حال ندیده اید.

برای کمپینگ در کردان لازم به یادآوری است که به دلیل عبور از رودخانه ، این روستا مملو از مزارع و زمین های کشاورزی شخصی است و قبل از کمپینگ باید مطمئن شویم که زمین متعلق به شخص حقیقی نیست.

بهترین زمان برای سفر به کردان
مهم نیست در کدام فصل و چه زمانی می خواهید سفر کنید ، اگر کردان را به عنوان مقصد انتخاب کرده اید ، به شما قول می دهم که در هیچ فصلی از نظر جذابیت ناامید نخواهید شد. صخره نوردی به این روستا سفر کنید ، حتماً در روزهای آفتابی وارد کردان شوید زیرا در روزهای بارانی اجازه انجام این فعالیت ها را نخواهید داشت.

در کردان بمانید
انواع ویلا در کردان برای اقامت وجود دارد. این روستا همچنین امکاناتی را برای اقامت گردشگران در نظر گرفته است که ویلاهای روستاهای تفریحی کردی نمونه ای از آنهاست ، اما در این میان برخی اقامت در طبیعت و اردو را به همه اینها ، البته طبیعت سرسبز و بکر ترجیح می دهند و آب و هوای مطلوب و پاک روستا در این تصمیم بی گناه نیست.

برخی دیگر از گردشگران پس از گذراندن ساعاتی در این روستا به تهران یا استان البرز باز می گردند. البته توجه داشته باشید که مراکز اقامتی بیشماری در کرج وجود دارد.

از آنجا که برای رسیدن به کردان باید از ماشین شخصی خود استفاده کنید ، داشتن پارکینگ برای انتخاب ویلا یک ضرورت است. هنگام انتخاب محل اقامت به این نکته توجه داشته باشید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...