رفتن به مطلب

سفر به دیلمان


mina

ارسال های توصیه شده

ایران شمالی یکی از مناطق مجاور دریای خزر است و آب و هوایی معتدل و مرطوب ایجاد کرده است. به دلیل بارندگی شدید در شمال ایران ، طبیعتی سرسبز و زیبا را شاهد هستیم که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. به همین دلیل ، اجاره ویلا در شمال ایران به یکی از مهمترین موضوعات تبدیل شده است. در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق شمال ایران ، منطقه ییلاقی دیلمان آشنا کنیم. با سفر به این دشت با آب و هوای خوب ، بدون شک یکی از خاطره انگیزترین سفرها را به ارمغان می آورید. برای اجاره ویلا مبله در هر نقطه از شمال ایران می توانید به سایت Spanja مراجعه کرده و بهترین و مناسب ترین محل اقامت را انتخاب کنید. 
منطقه زیبا و سرسبز دیلمان

دیلمان دوست داشتنی و سرسبز در قسمت شرقی گیلان واقع شده و آب و هوای بی نظیری دارد. یک ویلا مبله در دیلمان اجاره کنید و برای رسیدن به این منطقه باید از جاده ای سرسبز و جنگلی عبور کنید. روستای دیلمان طبیعتی خارق العاده دارد و نمای منحصر به فرد آن توجه همگان را به خود جلب می کند. می توانید هر روز صبح را با منظره ای زیبا از پنجره مبله ویلا آغاز کنید. جالب است بدانید که این روستا 5000 سال قدمت دارد و یکی از روستاهای قدیمی گیلان است.
مسیر دسترسی به روستای دیلمان
برای رسیدن به روستا و ویلا مبله رزرو شده خود ، باید 42 کیلومتر از رشت تا لاهیجان و سپس 15 کیلومتر دیگر تا سیاهکل را طی کنید. پس از رسیدن به سیاهکل 45 کیلومتر رانندگی کنید تا به روستای دیلمان برسید.
آب و هوای دهکده دیلمان
در بیشتر مناطق شمال ایران آب و هوای مرطوب وجود دارد و در بیشتر ماه های سال شاهد بارندگی های زیادی هستیم. این روستا به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای کوهستانی دارای آب و هوای سرد است. اگر قصد سفر و اجاره ویلا در این روستا را دارید بهترین زمان بهار است. زیرا در این فصل طبیعتی فوق العاده سرسبز و رنگارنگ را شاهد خواهید بود.
جاذبه های گردشگری روستای دیلمان
با اجاره ویلا مبله در دیلمان ، می توانید برای گشت و گذار برنامه ریزی کنید و با برنامه ریزی مناسب هر روز از منطقه ای دیدنی در دهکده دیلمان دیدن کنید.
آبشار لونک ، دهکده دیلمان
یکی از جذاب ترین و زیباترین جاذبه های روستای دیلمان ، آبشار لونک است. این آبشار در 25 کیلومتری دیلمان واقع شده است و برای بازدید از آن می توانید در فاصله کمی ویلا در اطراف آن اجاره کنید. اگر کوهنورد و کوهنورد هستید ، می توانید مسیر بالای آبشار را طی کنید تا به فضای جنگلی زیبا و سرسبز برسید. این منطقه برای گذراندن اوقات فراغت زیاد مناسب است.
دشت شقایق در روستای دیلمان
با اجاره ویلا مبله و سفر به دیلمان در بهار ، می توانید 6 کیلومتری شرق دیلمان را طی کنید تا به دشتی سرسبز و منظره خیره کننده برسید. اگر اهل عکاسی هستید ، قطعاً این مکان عالی برای شروع است.
همچنین می توان از دشت دیگری در دلیمان نام برد که سوزان چلچراغ نام دارد و در جنوب دشت واقع شده است. برای نزدیک بودن به این دشت می توانید ویلا مبله را در قسمت جنوبی دشت اجاره کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...