رفتن به مطلب

چمستان و نحوه اقامت در آنجا


mina

ارسال های توصیه شده

برای اجاره ویلا مبله در چمستان ، در مرحله اول ، باید موقعیت جغرافیایی آن را بدانید. این شهر تقریباً در مرکز استان مازندران واقع شده و بین آمل و نور واقع شده است. اگر می خواهید از تهران به چمنستان حرکت کنید ، می توانید بگویید که برای رسیدن به مقصد فقط 75 کیلومتر از جاده چالوس را باید طی کنید. همچنین این شهر بسیار به جاده هراز نزدیک است و 25 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند.
چمنستان به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات ، رطوبت کمتری دارد که این از ویژگی های خوب آن است. به همین دلیل ، بسیاری از افرادی که تحمل رطوبت را دشوار می دانند می توانند ویلا مبله را در چمنستان اجاره کنند.
علاوه بر آب و هوای دلپذیر این شهر ، مناظر بسیار زیبا و سرسبزی را شاهد خواهیم بود. به همین دلایل ، تقاضا برای اجاره ویلا مبله در این شهر هر روز بیشتر می شود.
از دیگر مواردی که به محبوبیت شهر برای اجاره ویلا افزوده است ، می توان از دیدنی ها و جاذبه های بی نظیر آن نام برد. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه ها با ما همراه باشید.
جاذبه های گردشگری و مناطق زیبای چمنستان
با اجاره ویلا مبله در حوالی شهر چمنستان می توانید با برنامه ریزی صحیح و دقیق از این جاذبه ها دیدن کنید. از جمله این مناطق دیدنی می توان به مناطق روستایی بسیار زیبای لاویج ، سعادت آباد ، روستای وز ، رودخانه وزرود ، رودخانه لاویج و ... اشاره کرد که در ادامه این جاذبه ها را معرفی خواهیم کرد.
spacer.pngاگر به شهر چمنستان سفر می کنید و از روستای لاویج دیدن نمی کنید ، با اطمینان می توانید بگویید که نیمی از زیبایی سفر خود را از دست داده اید. با اجاره ویلا در شهر چمنستان ، زمان کمتری را برای رسیدن به این روستا صرف خواهید کرد.
دریاچه الیمالات
این منطقه زیبا و سرسبز یکی از جاذبه های گردشگری شمال است. با اجاره ویلا مبله در چمنستان ، فقط کافی است از چمنستان به نور بروید. پس از آن به چهار راه کارگر کلاه ایمنی بروید و ادامه مسیر برای شما کاملاً واضح خواهد بود. این دریاچه در میان جنگلی سرسبز واقع شده و باعث شده است که روزانه گردشگران زیادی از این منطقه بازدید کنند. همچنین می توانید در این دریاچه ماهی بگیرید و یک روز کامل را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.
پارک آفتاب پرست
با اجاره ویلا مبله در چمنستان می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این پارک سرسبز برسید. این پارک با امکانات رفاهی بسیار خوب و کامل ، گذراندن یک روز کامل در این منطقه را برای شما امکان پذیر کرده است. همچنین وجود ده چشمه در این پارک زیبایی آن را دو چندان کرده است. اگر به شهر چمنستان سفر کردید ، پس از استراحتی کوتاه در ویلای مبله خود ، حتما از این پارک دیدن کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...