رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

اصلی‌ ترین ویژگی برای یک تخته وایت برد شیشه ای ، مرغوبیت جنس شیشه آن خواهد بود، چون هرچه شیشه ضخیم‌ تر باشد، احتمال آسیب دیدن آن کمتر خواهد شد. وایت برد شیشه‌ ای از نظر فریم به دو مدل ساخته می‌ شود که در دو نوع فریم ام دی اف و آلومینیوم است. از نظر جنس شیشه نیز انواع مختلفی از وایت برد شیشه‌ ای در بازار موجود است که شامل موارد زیر می‌ شود:

  1. تخته وایت برد شیشه‌ ای معمولی
    این نوع از تخته وایت برد از شیشه ساده با رنگ سفید ساخته می‌ شود و نقطه ضعف این وایت بردها شکنندگی آنها می‌ باشد، به شکلی که در همه مراحل حمل و نقل، نصب و استفاده، امکان شکستگی وجود دارد.
  2. تخته وایت برد شیشه‌ ای سکوریت
    در این وایت برد به دلیل اینکه شیشه با شرایط خاصی ساخته می‌ شود و قبل از تبدیل شدن به تخته وایت برد در کوره قرار می‌ گیرد، در برابر ضربه مقاوم می‌ شود. اصطلاحا به این نوع تخته وایت بردها شیشه سکوریت یا حرارت دیده یا نشکن می‌ گویند.
  3. تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی
    این وایت برد علاوه بر قابلیت سکوریت، از قابلیت مغناطیسی نیز پشتیبانی می‌ کند. تخته وایت برد شیشه‌ ای مغناطیسی دارای کاربردهای بیشتری می‌ باشد و می‌ توانید علاوه بر نوشتن بر روی آن، به عنوان تابلو اعلانات نیز استفاده کنید. بدین ترتیب می‌ توان توسط مگنت، اطلاعیه‌ ها، اخبار، دستورالعمل‌ ها، برنامه‌ های روزانه، نقشه و… را روی آن نصب کرد.

ادامه مطلب در مقاله خصوصیات یک تخته وایت برد شیشه ای خوب 

 

spacer.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...