رفتن به مطلب

مانتو جین را چگونه ست کنم؟


mina

ارسال های توصیه شده

یکی از لباس هایی که بیشتر خانم های جوان دوست دارند و حداقل دو لباس از آنها در کمد لباس آنهاست مانتو جین است. این مانتو در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و هرکسی بسته به اندام خود می تواند آن را بپوشد.

برخی از خانم ها می خواهند متفاوت به نظر برسند یا بدانند که این مانتو برای چه روسری و کفشی مناسب تر است و نحوه چیدمان آن چطور است. اگر این نگرانی را دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را به طور کامل مطالعه کنید.

روسری و شال با مانتو جین
پارچه لی دارای مواد خاص و متنوعی است ، بنابراین اولین قدم در انتخاب روسری برای آن توجه به پارچه روسری است. مواد آن باید با گوشته مطابقت داشته باشد.

موادی که متناسب با کت نیستند و نباید از آنها استفاده کنید روسری های ابریشمی ، ساتن براق و ابریشم های ظریف هستند. شال یا روسری نباید نه خیلی خشن باشد و نه خیلی نازک.

بهترین انتخاب مواد روسری برای استفاده در مانتو لی استفاده از ابریشم کج ، ابریشم توت و روسری های پشمی است. اگر کت جین شما ضخیم است ، بهتر است از روسری پشمی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که مانتو لی یکنواخت و بدون طرح است و بهتر است شالی که انتخاب می کنید دارای طرح باشد. برای انتخاب روسری بهتر است از طرح هایی مانند طرح پلنگ و گورخر ، روسری نقطه چین ، روسری طرح دار چهارخانه و چهار خانه استفاده کنید.

برای انتخاب روسری به موارد زیر توجه کنید:

 شال و روسری مشکی

مشکی را می توان به راحتی با همه رنگ ها ست کرد. البته توجه داشته باشید که اگر از رنگ سوم استفاده می کنید می توانید از مشکی همراه با جین استفاده کنید.

روسری و رنگ های پاستلی

مانتوی lue Lee به خوبی با رنگ های پاستلی و خنثی مانند: بژ ، سفید ، شیری ، سیاه و خاکستری مطابقت دارد. استفاده از این رنگ ها با مانتو لی ظاهری شیک به شما می دهد. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از رنگهای پاستلی از رنگهای غیر از طیف پاستلی در کنار مانتو لی استفاده نکنید.

 روسری و شال قرمز

آبی و قرمز به خوبی با هم ترکیب می شوند زیرا هر دو رنگ مکمل یکدیگر هستند. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این دو رنگ در کنار هم ، از رنگ های تیره مانند سیاه استفاده نکنید ، بلکه مقدار سفید را به مقدار کم استفاده کنید.

نکته ای که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که علاوه بر رنگ های مکمل ، باید مقدار کمی از رنگ سوم را نیز استفاده کنید.

شال و روسری های سبز

سبز و آبی مکمل یکدیگرند و در کنار هم ظاهری جذاب ایجاد می کنند. اما توجه داشته باشید که یک روسری سبز تیره با کت جین تیره و یک طیف روشن با کت جین روشن بپوشید.

روسری زرد

زرد همچنین رنگ آبی را تکمیل می کند. شال لیمویی را حتما با کت لی روشن کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این رنگ با مانتو لی حتما از رنگ سوم اما روشن استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده از یک تی شرت سفید و یک روسری زرد با یک کیف زرد.

شال قهوه ای

قهوه ای رنگی گرم و خنثی است و می توان آن را به راحتی کت قهوه ای ست کرد. توجه داشته باشید که انتخاب این رنگ با کت لی باید هوشمندانه باشد. رنگ قهوه ای را به مقدار کم با کت لی ترکیب کنید ، به عنوان مثال فقط رنگ روسری یا روسری و کیف خود را به عنوان قهوه ای انتخاب کنید.

نحوه تنظیم مانتو لی با شلوار
برای انتخاب شلوارهای کت لی باید هوشمندانه انتخاب کنید. اولین نکته برای ست کردن آنها استفاده از شلوارهای متناسب با رنگ کت است.

اگر مانتوی شما جین تیره است ، می توانید از شلوار کتان تیره و برای مانتو جین روشن ، شلوار جین روشن استفاده کنید. به عنوان مثال ، شلوار پارچه ای سفید و خاکستری با کت لی روشن و شلوار خاکستری با کت لی تیره بپوشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...