رفتن به مطلب

بیوگرافی دیپیکا پادوکونه


ارسال های توصیه شده

بیوگرافی دیپیکا پادوکونه ستاره هندی

picture-dypyka-padvknh-stars-hindi.jpg
دیپیکا پادوکنه یا دپیکا پادوکن (متولد ۱۹۸۶-) مدل ، رقاص و بازیگر سوپر استار بالیوود می‌باشد. فیلم هایی که او در آن ها ایفای نقش کده می توان به ام شنتتی ام وچنای اکسپرس و cocktail و Ram-leela عنوان کرد. دپیکا عنوان سک.سی ترین یا جذابترین بازیگر هند را داراست،البته دلیل این نام گذاری رابطه او باچند سوپراستار هند می باشد

در سال ۲۰۰۶ دیپیکا اولین فیلم خود را با نام آیشواریا (که فیلمی متعلق به سینمای کاندالا بود)بازی کرد.و در سال۲۰۰۷ هم او فیلم ام شانتی ام را با شاهرخ خان داشت.مردهای زیادی در زندگی دیپیکا بوده اند مانند : اوپن پتل نیهار پاندیا دونی سیدارت مالیا و رنبیر کاپور. دیپیکا را به عنوان برجرات ترین دختر بالیوود میشناسند دختری که نام رنبیر را در پشت گردنش تاتو کرد و هیچوقت هم قصد پاک کردن آن را ندارد.

دیپیکا یکی از بازیگران سرشناس هندی است که با وجود اینکه مدت زیادی نیست در بالیوود مشغول به کار است اما توانسته جوایز زیادی بدست بیاورد و در سال ۲۰۱۴ به عنوان ۲۹امین زن پرقدرت در بین سلبریتی ها معرفی شد.

جنجال لباس لختی دیپیکا و پاسخ خشمگینانه او
روزنامه تایمز هند در کنار چاپ عکسی از دیپیکا پادوکونه که مربوط به جشنی در سال گذشته بود، این پیامک توئیتری را منتشر کرد:”وای خدای من، نمایش شکاف پستان‌های دیپیکا پادوکونه” !!!!!!

پادوکونه درپاسخ خشمگینانه خود نوشت:”بله، من یک زنم. من پستان دارم و بین پستان‌های من هم خطی وجود دارد. آیا شما با این موضوع مشکلی دارید؟” این پیام او روی شبکه توئیتر بیش از هفت هزار بار ارسال شد. در واکنش به این اقدام روزنامه تایمز هند، تعداد زیادی از ستاره‌های بالیوود و هزاران نفر از مردم آن را محکوم کرده و از اعتراض شدید این هنرپیشه به چاپ این توئیت حمایت کردند.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...