رفتن به مطلب

سرعت یک سایت چگونه بر سئو سایت تاثیر میگذارد؟


mahla-m

ارسال های توصیه شده

 

 

spacer.png

 

سرعت وب سایت چگونه بر SEO تأثیر می گذارد؟

  وب سایت SITELAB تجزیه و تحلیل کار سایت ها نشان می دهد هرچه صفحه شما سریعتر بارگیری شود ، افراد بیشتری از آن بازدید می کنند. بعلاوه ، اگر وب سایت شما از نظر تجاری باشد ، بارگیری سریع سایتها می تواند به افزایش سود کمک کند.

در این راستا ، ما می خواهیم شما را با آمار زیر آشنا کنیم:

حتی 1 ثانیه انتظار غیرضروری نیز در حال حاضر 7.5٪ کاهش می یابد ، 
50٪ از کاربران اینترنت آماده هستند تا حداکثر 2 ثانیه بارگیری صفحه اول صبر کنند ، نه بیشتر
اگر بارگذاری بیش از 4 ثانیه طول بکشد ، بیش از 70٪ از مشتریان سایت را ترک می کنند.
همه اینها منجر به این واقعیت شد که موتور جستجوی گوگل در یک زمان حتی سرعت بارگذاری سایت را به یکی از عوامل رتبه بندی تبدیل کرده است. و سایتهایی که با سرعت بیشتری شروع به کار می کنند اکنون در نتایج جستجو بالاتر از رقبای کندتر هستند.

spacer.png

چگونه این اتفاق می افتد؟
طبق گفته گوگل ، کمتر از 1٪ از کل وب سایت ها بر اساس مدت زمان بارگذاری صفحه رتبه بندی می شوند. آنهایی که این امر از مهمترین عامل درگیری برای کسب مقامهای اول در جستجوی جستجو بسیار دور است. 

اما این مسئله وقتی اهمیت پیدا می کند که بقیه موقعیت های سایت شما و سایت رقبا از نظر شاخص مشابه باشند. اینجاست که فاکتور سرعت بارگیری نقش دارد و در کاهش موقعیت های جستجو تأثیر می گذارد.

مطالعات نشان داده است که اگر بارگیری سایتی مدت طولانی طول بکشد ، احتمال اینکه کاربران به راحتی آن را ببندند بدون اینکه منتظر بمانند تا آخر بارگذاری شود ، بسیار زیاد است. این بدان معنی است که چنین شاخصی از عملکرد سایت به عنوان
 "جهش های نامرئی" رشد خواهد کرد ، اگرچه این برای خود صاحبان صفحه ناشناخته باقی خواهد ماند ، زیرا داده های مربوط به "بازدیدهای نیمه" از سایت به سادگی زمان ثبت در آمار را نخواهد داشت. و از دست دادن مشتریان خود حتی بدون درک اینکه چرا چندان دلپذیر نیست ، درست است؟

چگونه موتور جستجو شاخص های سرعت بارگذاری وب سایت را اندازه گیری می کند؟
اطلاعات مربوط به سرعت بارگیری سایت ها از طریق منابع زیر به موتورهای جستجو می رسد:

نوار ابزار مدیر وب سایت؛
اطلاعات مربوط به زمان پاسخ به ربات (کسی فکر می کند که این موضوع دیگر چندان مرتبط نیست ، اما اطلاعات دقیقی در این مورد وجود ندارد).
مطالب موجود در مرورگر شما و همچنین سیستم های تجزیه و تحلیل
منابع اطلاعاتی نامشخص
آیا مسئله سرعت پایین بارگذاری صفحه امروز موضوعیت دارد؟
چندی پیش اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه بیش از 50٪ سایتهای روسی زبان سرعت بارگیری نسبتاً کمی دارند. و همه اینها به این دلیل است که هنگام توسعه آنها ، بسیاری از مشتریان بر روی این عامل تمرکز نمی کنند. شرکت های روسی مقیاس را دوست دارند ، 
اما صرف هزینه را دوست ندارند. بنابراین ، تعداد زیادی از سایتها دارای تصاویر "سنگین" در صفحه اصلی هستند ، و سایتها دارای "همسایگان" زیادی در IP هستند. بنابراین ، هنگام بارگیری صفحه ، همه چیز "یخ می زند". حتی ارزش آن را ندارد که در مورد آن سایت هایی
 صحبت کنید که برای ابزارها سازگار نیستند ، به طور کلی یک مشکل وجود دارد ...

اگر می خواهید سایت خود و سرعت کار آن را درک کنید ، توصیه می کنیم داده های سیستم های تجزیه و تحلیل را مطالعه کرده و به Google PageSpeed Insights مراجعه کنید. با کمک اطلاعات ارائه شده توسط این برنامه ها ، قادر خواهید بود سرعت بارگذاری سایت خود را بفهمید و در

 مورد نیاز به بروزرسانی تصمیم بگیرید. و اگر در پایان شما هنوز هم باید سرعت بارگذاری صفحه را افزایش دهید ، ابتدا باید بفهمید دلیل کندی کار چیست. و در اینجا لازم است به م componentsلفه های زیر گردش کار توجه کنید: قسمت سرور و بخش مشتری. 

اگر در مورد سرور همه چیز جداگانه باشد ، می توان بلافاصله قسمت مشتری را با استفاده از نکات زیر کار کرد:

کاهش حجم درخواستهای HTTP.
تمام CSS در ابتدا و JS در پایان.
حذف همه اسکریپت های تکراری و استفاده نشده.
روند ذخیره سازی را تنظیم کنید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...