رفتن به مطلب

نحوه شستن و تمیز کردن ظروف سوخته


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

نحوه شستن و تمیز کردن ظروف سوخته

%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%B3%D9%88%D8


برای پاک کردن ماهیتابه یا قابلمه‏ ها ویا ظروف سوخته و تـَه ‏گرفته، هرگز با قاشق یا دیگر وسایل فلزی به جان آنها نیفتید.ظروف های سوخته را چگونه تمیز کنیم؟تمیز کردن و برق انداختن قابلمه و تابه هاوظروف سوخته یکی از مشکل ترین کارهای هر خانم خانه داری است. شما به راحتی با روش های زیر می توانید قابلمه و تابه های تان را مانند روزاول سفید و براق کنید.- اگر از ظروف غیر تفلون استفاده می کنید برای آنکه در حین پختن غذا ظروف تان سیاه نشود کمی آبلیمو به آنها اضافه کنید._ اگر ظروف روی دارید و به دلیل جوشیدن آب یا آبپز کردن مواد غذایی ظروف شما سیاه شده اند کافیست مقداری آب،نمک و آبلیمو داخل آنها بریزید و آنها را بجوشانید و بعد ظروف را با مایع بشویید تا دوباره سفید شون

د.
%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%B3%D9%88%D8


_ اگر غذای شما سوخته و ظرف ته گرفته است مقداری آبجوش و سرکه داخل ظرف ریخته و درب آن را ببندید و 1تا 2 ساعت صبر کرده و بعد آن را بشویید._ اگر میزان سوختگی غذا بسیار زیاد بود که بعد از گذشت زمان قادر به شستن آن نبودید مقدار زیادی جوش شیرین را در ظرف ریخته و مقدار خیلی کمی آب ( در حدی که مرطوب شود ) به آن اضافه کنید و نیم ساعت صبر کنید و بعد با اسکاچ یا سیم ظرفشویی ظرف را به راحتی تمیز کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...