رفتن به مطلب

آرایش‌ صورت مناسب با موی مشکی چگونه است؟


SARDAR

ارسال های توصیه شده

رنگ موی مشکی پرکلاغی از رنگ‌های پرطرفدار است که علاوه بر زیبایی خاص، سن هر خانم را کمتر نشان می‌دهد. با انتخاب آرایش صورت مناسب‌ با موی مشکی، می‌توانیم این زیبایی را چندین برابر کنیم!

کیم کارداشیان و کایلی جنر
| سرویس آرایش و زیبایی - همیشه بی‌نقص ترین آرایش‌ها زمانی است که شما بدانید از کدام رنگ استفاده کنید! شما می‌توانید با توجه به رنگ مو، پوست، چشم و حتی رنگ لباس و ... رنگ لوازم آرایشی‌تان را به بهترین شکل انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم زیباترین انتخاب‌ها و نمونه های آرایش صورت مناسب با موی مشکی پرکلاغی را بررسی کنیم.

 

انتخاب‌های هوشمندانه آرایش صورت مناسب با موی مشکی

اولین قدم برای یک آرایش ماندگار، زیرسازی مناسب است. پس از انتخاب کرم آبرسان و مرطوب کننده، طبق نوع پوستتان، می‌توانید از یک پرایمر هم استفاده کنید. (البته این مورد دلخواه است و ضروری نیست، اما باعث ماندگاری بیشتر آرایش پوست می‌شود.)

کرم پودر، پنکک و کانسیلر

اگر پوست شما سفید، گندمی و یا سبزه است، بهترین رنگ برای انتخاب کرم پودر و پنکک، دقیقا همان رنگ پوست خودتان است. برای این دو مورد و همچنین برای همخوانی بهتر رنگ صورت و گردن، بهتر است طبق تناژ رنگ پوست خودتان انتخاب کنید. اما برایکانسیلر اینطور نیست! برای کانسیلر همیشه بهتر است که رنگ آن یک تا دو درجه از پوست شما روشن تر باشد.

 

 

سایه‌ چشم

برای انتخاب رنگ‌های سایه، قطعا آرایش چشم دودی و اسموکی بهترین انتخاب خواهد بود. رنگ‌های تیره و خنثی، همخوانی زیبایی با رنگ موی مشکی شما پدید خواهند آورد. البته انتخاب رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن هم برای یک آرایش سبک‌تر مناسب است.

آرایش چشم‌ها

میکاپ آرتیست‌های معروف همیشه بر این باورند که بین آرایش چشم و آرایش لب، فقط یکی از آن‌ها باید تیره و غلیظ باشد!
شما می‌توانید با آرایش چشم بسیار تیره و استفاده از مژه‌ مصنوعی، برای رژلب، از رنگ‌های بسیار کمرنگ، همرنگ لب و یا حتی برق لب استفاده کنید.
عکس این موضوع هم وجود دارد! اگر برای آرایش چشم فقط یک ریمل ساده را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از رژلب‌هایی با رنگ قرمز و بنفش تیره استفاده کنید.

رژلب

اگر قصد آرایش صورت با موی مشکی خود را دارید، در صورتی که پوست شما سفید است، رنگ‌های قرمز گوجه‌ای و روشن، و اگر پوست سبزه دارید، رنگ‌های قرمز تیره، شرابی و بنفش را روی لب خود امتحان کنید.

رژگونه

همیشه رژگونه را برای آخرین مرحله از آرایشتان استفاده کنید! وقتی موهای شما پرکلاغی است؛ طبق آرایش متناسبی که انتخاب کرده و رنگ‌هایی که استفاده کرده‌اید، رنگ رژگونه را انتخاب نمایید. اما به طور معمول انتخاب رنگ‌های مرجانی و صورتی کم رنگ مناسب است.

 

چند مدل آرایش صورت مناسب با موی مشکی

با تماشای تصاویر زیر بهتر می‌توانیم همخوانی رنگ‌ها در آرایش را متوجه بشویم:

 

آرایش‌ روشن مناسب با موی مشکی

 

آرایش‌ غلیظ مناسب با موی مشکی

 

سایه چشم اسموکی مناسب با موی مشکی

 

آرایش‌ صورت مناسب با موی مشکی

 

آرایش‌ برای موی مشکی

 

آرایش‌ برای موی مشکی

 

آرایش‌ برنزه با موی مشکی

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...