رفتن به مطلب

چگونه با آرایش چشمانی درشت تر داشته باشیم؟


SARDAR

ارسال های توصیه شده

بسیاری از خانم ها آرزو دارند که چشمانی درشت، برجسته و درخشان داشته باشند. اجازه دهید به شما بگوییم که این آرزوی محالی نیست! و شما با چند ترفند ساده آرایشی و کمی حوصله و ظرافت می‌توانید رویای داشتن چشمانی درشت و زیبا را به حقیقت تبدیل کنید.

چگونه با آرایش چشمانی درشت تر داشته باشیم؟

 

ستاره | سرویس آرایش و زیبایی - حتماً تا به حال شنیده اید که می‌گویند چشم ها حرف می‌زنند! تأثیرگذاری چشمان شما در مجالس و مراسم های مختلف می تواند غیر قابل انکار باشد. چشمان شما می توانند از شما شخصیتی مقتدر، با اعتماد به نفس، جسور و برجسته به دیگران نشان دهند. خصوصاً این روزها که نیمی از زیبایی صورت شما توسط ماسک ها پوشیده می‌شوند، وقت بیشتری برای آرایش چشم خود بگذارید. چرا که حتما‌ از تأثیر آن شگفت زده خواهید شد!

اگر شما نیز چشمانی ریز و یا کوچک دارید اصلاً نگران نباشید. ما برای شما پیشنهاداتی داریم که برای درشت تر نشان دادن چشم ها به شما کمک می‌کند.

 

 

چگونه با آرایش چشمانی درشت تر داشته باشیم؟

 

درشت کردن چشم با ریمل زدن صحیح

برای درشت تر نشان دادن چشم ها، پیش از ریمل زدن، با مقداری سایه یا مداد سیاه بن مژه را از سمت خارج چشمتان کمی سیاه کنید. سیاه کردن بن و ریشه مژه چشمان شما را درشت تر از قبل نشان می‌دهد. قدم بعدی استفاده از فرمژه است! فرمژه با حالت دادن به تارهای مژه شما، باعث می‌شود که چشمانتان بزرگ تر به نظر برسد. استفاده از فرمژه را دو تا سه بار، با فشاری نرم و آهسته و قرار دادن آن بر روی ریشه مژه تکرار کنید و برای داشتن چشم هایی درشت تر ریمل را به صورت چند لایه و به سمت بالا بزنید.

 

برای ریمل زدن، برس ریمل را از بن مژه به سمت بالا بکشید تا چشم هایتان درشت و بزرگ دیده شود. برخی از خانم ها عادت به استفاده از ریمل در مژه های پایینی خود ندارند اما اگر می‌خواهید چشمان درشت تری داشته باشید روی مژه های پایینی خود نیز کمی ریمل بزنید. سعی کنید این کار را با نظم، ظرافت و به نرمی و آهستگی انجام دهید.

اگر مراسم مهمی پیش رو دارید استفاده از مژه مصنوعی نیز راه حل خوبی است. مژه های مصنوعی کمک می‌کنند تا چشمان شما درشت تر به نظر برسند.

 

چگونه با آرایش چشمانی درشت تر داشته باشیم؟

 

انتخاب رنگ مناسب سایه چشم

نکته بعدی انتخاب رنگ مناسب برای سایه چشم است. فراموش نکنید که سایه های تیره و دودی چشم را کوچک تر و سایه های روشن چشم را درشت تر نشان می‌دهید. برای استفاده از رنگ های تیره آن را در گوشه های خارجی، پشت پلک و زیر چشم به مقدار کم بکشید. این کار باعث می‌شود سفیدی چشمتان بیشتر دیده شود و عمق نگاه و درشتی چشمانتان بیشتر شود.

اما اگر می خواهید کل پلکتان را سایه بزنید از رنگ های روشن استفاده کنید.

استفاده از سایه روشن نیز در گوشه چشم ها و بالای پلکتان باعث می‌شود که خستگی و بی‌حالی چشمتان از بین برود و درشت تر و شاداب تر به نظر برسد. فراموش نکنید که حتماً سایه را به خوبی روی پوست پخش کنید تا خوب بخوابد و حالتی غیر طبیعی پیدا نکند.

 

نکته ی قابل ذکر دیگر، استفاده از کانسیلر برای پوشاندن کبودی، لک یا تیرگی اطراف چشم است. فراموش نکنید که کانسیلر علاوه بر تمیز و یکدست کردن اطراف چشم، به درشت تر شدن چشمان شما نیز کمک می‌کند.

 

تاثیر خط چشم بر حالت چشم

خط چشم جزو عوامل بسیار تأثیر گذار بر حالت و درشتی یا کوچکی چشمان شماست! اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که فقط از خط چشم و یا مدادهای سیاه استفاده می‌کنید اجازه دهید که درب جدیدی را به روی شما باز کنیم. شما می‌توانید با استفاده از رنگ های دیگر نیز به چشمان خود جلوه ای متفاوتی ببخشید! حال زمان بازی با رنگ هاست. برای مثال یک روش مورد تایید میکاپ آرتیست ها استفاده از خط چشم و مداد سفید است. مداد سفید را داخل پلک پایین و گوشه آن بکشید. این عمل ساده باعث می‌شود که چشمان شما درشت تر به نظر برسد. از سوی دیگر مداد یا خط چشم آبی هم کمک می‌کند تا سفیدی چشم شما بیشتر و براق تر به نظر برسد.

همین عمل ساده و استفاده از خط چشم های رنگی باعث ایجاد خطای چشم می‌شود، پس آن ها را نادیده نگیرید. شما حتی می توانید برای پشت خط چشمتان نیز از یک مداد طلایی یا صدفی استفاده کنید و با کشیدن یک خط ساده بازتاب این رنگ ها را در زیباتر شدن چشمتان مشاهده کنید.

 

در مورد خط چشم مشکی هم باید بگوییم که کشیدن یک خط باریک کافیست. سعی کنید خط چشم را زیاد به مرز خارج از چشمتان ادامه ندهید. استفاده از مدادها یا خط چشم های ضد آب باعث می‌شود فرم آرایش شما به هم نریزد و در نهایت نتیجه ای تمیز، مرتب و ماندگار داشته باشید. برخی از افراد نیز از خط چشم قهوه ای یا رنگی نزدیک به این طیف برای زیر پلکشان استفاده می‌کنند تا عمق بیشتری به چشمانشان بدهند. فراموش نکنید هرچه سطح پلک هایتان یکدست تر و حالت آن رو با بالا باشد چشمان شما نیز درشت تر و شفاف تر به نظر می‌رسد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...