رفتن به مطلب

تصفیه فاضلاب از طریق متعادل سازی انرژی


elidemy

ارسال های توصیه شده

متعادل سازی انرژی در تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی
از آنجا که فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب 4٪ از مصرف برق جهانی را تشکیل می دهند ، بسیار مهم است که کاهش مصرف انرژی در تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و خانگی باشد. نه تنها برای پایداری بلکه به دلایل اقتصادی.

تبدیل نیروگاه های تصفیه فاضلاب شهری از مصرف کنندگان انرژی به مولد انرژی اکنون بخش های آب و انرژی را با هم جفت می کند و به یک صنعت جدید تغییر بازی می دهند. تنظیم تجهیزات چرخشی یک عنصر حیاتی در تولید بیش از 100٪ نیروی مازاد در تصفیه فاضلاب برای مدیریت چرخه آب خنثی انرژی در کل جوامع است.

مقادیر قابل توجهی آب شیرین در جامعه مدرن مصرف می شود و اغلب فاضلاب های تصفیه شده ضعیف در محیط تخلیه می شوند. برای مقابله با این روندها ، دیجیتالی سازی مدرن قابلیت کنترل زیادی در تصفیه فاضلاب شهری و در نتیجه کیفیت بالاتر آب تصفیه شده را دارد. و فرآیندهای ZLD و MLD باعث کاهش حجم تخلیه فاضلاب صنعتی می شوند.

برای بهبود استفاده مجدد از آب و کاهش ، اغلب از سیستم تصفیه مایع صفر (ZLD) یا حداقل تخلیه مایع (MLD) استفاده می شود. ZLD و MLD استراتژی های جاه طلبانه مدیریت پساب هستند که گیاه یا تأسیسات را قادر می سازد بیشتر فاضلاب خود را برای استفاده مجدد بازیابی کند. فرآیند استاندارد انرژی زیادی دارد ، اما با استفاده از بهینه سازی فرآیندهای اسمز معکوس می توان تا 75٪ از انرژی را کاهش داد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...