رفتن به مطلب

sadri

ارسال های توصیه شده

چرا ایمپلنت محبوب است؟

ایمپلنت جایگزین دندان است و عین دندان های دائمی دارای ریشه هستند. با این تفاوت که ریشه اش مصنوعی است و از جنس تیتانیوم می باشد. ایمپلنت دندان یکی از محبوب ترین روش ها برای بازگرداندن لبخند و زیبایی به چهره افراد است. علاوه بر ظاهری زیبا قطعا سلامت دندان ها واجب تر است که حتما باید به بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه کنید. روش های زیباسازی متعددی موجود هستند که از میان آن ها کاشت ایمپلنت دندان محبوب تر و قابل اعتماد تر است، چرا؟ در زیر به 5 دلیل محبوبیت ایمپلنت دندان در مقابل دیگر روش ها اشاره شده است:

 

ظاهری طبیعی و تناسب راحت

ایمپلنت های دندان به گونه ای طراحی شده اند که ظاهر، احساس و عملکردی همانند دندان های طبیعی تان داشته باشند. علاوه بر این، ایمپلنت ها به بیماران حین لبخند زدن، غذا خوردن و انجام فعالیت های اجتماعی اعتماد به نفس می دهند، به طوری که از دیده شدن دندان هایشان حس خوبی داشته و نگران نباشند. نکته مثبت دیگر در رابطه با رنگ ایمپلنت دندان است که کاملا مشابه با رنگ دندان های طبیعیتان است و به سختی می توان بینشان تمایز قائل شد.

spacer.png

با دوام و قابل اعتماد

با مراقبت و نگهداری مناسب از ایمپلنت دندان، این دندان های مصنوعی را می توان همانند یک دندان طبیعی حفظ کرد. دوام ایمپلنت دندان در مقایسه با دیگر روش های بازسازی دندان ستودنی ست. تنها روز های اول است که باید در غذا خوردن، مخصوصا مصرف مواد غذایی سفت و سخت، احتیاط کرد. پس از جوش خوردن ایمپلنت در فک، دیگر نیازی به مراقبت نیست و همانند سایر دندان هایتان با آن رفتار خواهید کرد.

میزان موفقیت بالا

ایمپلنت های دندانی که به خوبی کاشته شده و ازشان نگهداری شده است، در مقایسه با دیگر گزینه های جایگزینی دندان، نرخ بقای بالاتری دارند. با پیشرفت فن آوری و تکنیک های کاشت، میزان موفقیت آنها نیز بهبود و افزایش یافته است. افرادی که دارای فک و لثه هایی سالم هستند، بیشترین شانس را در موفقیت کاشت ایمپلنت دندان شان دارند. همان طور که اشاره کردیم با انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دیگر نگرانی معنا ندارد.

spacer.png

بهبود توانایی خوردن و جویدن

ایمپلنت های دندان دقیقاً مانند دندان های طبیعی در استخوان فک شما جایگذاری می شوند. با گذشت زمان به حفظ استخوان فک و کاهش قابل توجه تحلیل استخوان کمک می کنند. جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت به شما این امکان را می دهد که غذای خود را بهتر بجوید و واضح تر صحبت کنید.

بهبود حالت صورت و استخوان

ایمپلنت های دندان به دلیل این که نیازی به برش دندان های مجاور جای خالی دندان ندارند، بافت طبیعی دندان ها را حفظ می کنند. آنها همچنین باعث حفظ استخوان و کاهش قابل توجهی در تحلیل رفتن استخوان که منجر به کاهش ارتفاع فک می شود، می شوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گاهی انسان خود را مدیون یک پزشک میدونه. بعضی ها هم هرگز فراموش نمی کنه. نه برای خوب بونشون برای دانش کمشون. به هر حال وظیفه انسانی که از خوب ها تعریف کنید. شاید نیازی به این حرفا هم نباشد اما همون بحثیه که گفتم.  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...