رفتن به مطلب

کدام خودروهای کره‌ای را می‌توان با 700 میلیون خرید؟


ارسال های توصیه شده

افزایش قیمت خودروها نه‌تنها خریداران را با مشکلات بسیاری مواجه کرده بلکه فروش خودرو را نیز دشوارتر از پیش نموده است. در بازاری که قدرت خرید خریداران به شدت افت کرده است، فرقی نمی‌کند که شما قصد فروش خودرو دست دوم یا صفر کیلومتر را داشته باشید؛ چرا که قیمت این خودروها با شیبی نجومی رو به رشد است و بسیاری از خریداران خودروهای نو به سمت بازار دست دوم روی آورده‌اند.

هیوندای النترا مدل 2014 لو آپشن

همان‌طور که از نام این خودرو برمی‌آید، در هیوندای النترا مدل 2014 لو آپشن امکانات رفاهی و ایمنی چندانی را نخواهید یافت. اما این موضوع چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند و شما می‌توانید قیمت فروش خودروی خود را بسته به مشخصات آن از 770 تا 850 میلیون تومان تعیین کنید. با توجه به اینکه النترا از نظر سرعت و شتاب اصلا به پای سدان‌های دیگر نمی‌رسد و به دلیل سقف شیب‌دار در قسمت عقب سرنشینان این قیمت را با مشکل مواجه می‌کند، در ابتدا شاید برای یک خودروی لو آپشن این قیمت کمی بالا به نظر برسد. اما زمانی که بدانید این خودرو دارای 5 نشان طلایی ایمنی است، برای پیمایش هر 100 کیلومتر نیاز به 7.1 لیتر سوخت دارد و از قطعات بسیار باکیفیتی استفاده می‌کند، فروش خودرو با این قیمت کار چندان دشواری نخواهد بود.

 

هرچند نمونه‌های فول آپشن هیوندای النترا از نسخه‌های لو آپشن بسیار بهترند؛ اما فروش خودرو با چنین قیمتی یک معامله برد- برد است. معامله‌ای که هم برای خریدار سودآور است و هم برای فروشنده. چرا که مزیت‌های خودرو به اندازه کافی راضی‌کننده هستند و پس از مدتی سواری با آن حتما همه آن‌ها را تجربه خواهید کرد. از طرف دیگر فروشنده نیز می‌تواند با کمی بیشتر از قیمت فروش خودرو، ماشین‌های باکیفیت‌تر و مجهزتری را خریداری کند.

هیوندای سوناتا 2009 فول NF

سدان بعدی لیست ما هیوندای سوناتا 2009 فول NF است که خرید و فروش آن در بازار دست دوم از 670 تا 700 میلیون تومان امکان‌پذیر است. این مبلغ برای کسانی که دوستدار سدان‌های شیک و لوکس با کابین جادار، مصرف سوخت پایین، ایمنی 4 ستاره، مشخصات فنی عالی و امکانات رفاهی خوب هستند، چندان بالا نیست. اما خریدارانی که با عینک بدبینی به خودروی شما نگاه می‌کنند قطعا عیوبی چون امکانات ایمنی کم و ظاهر ساده و معمولی بیشتر به چشم می‌آیند. اما اگر فروش آن را به کاردان این کار بسپارید با قیمت خوبی می‌توانید خودروی خود را بفروشید و یک خودروی بهتر را جایگزین آن کنید.

 

کسانی که رانندگی با هیوندای سوناتا 2009 فول NF را تجربه کرده‌اند به طور قطع به این باور رسیده‌اند که این خودرو از سواری بسیار نرمی برخوردار است و در پیچ‌ها و ناهمواری‌ها به راحتی قابل کنترل است. به علاوه با وجود توقف عرضه آن از سال 2010 هنوز هم تامین قطعات و یافتن تعمیرکار ماهر برای رفع اشکالات یا سرویس خودرو کار مشکلی نیست. آسان موتور با افتتاح نمایندگی‌های گسترده در سراسر کشور نگرانی‌های شما را از این بابت به طور کامل برطرف می‌کند. بنابراین خریداران این خودرو بدون نگرانی اقدام به خرید آن می‌کنند. بنابراین اگر قصد فروش هیوندای سوناتا را دارید، نیازی نیست نگران طولانی شدن فرایند فروش شوید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...