رفتن به مطلب

گمشده ی زندگی من


BathaM

ارسال های توصیه شده

 

چند وقت پیش که یک طوفانِ سهمگین(نسبت به توانم) در زندگیم رخ داده بود، مدام در هر انسانی دنبال پناه و چاره می‌گشتم. از همه مشورت و کمک و راهنمایی میخواستم. پیش همه درد ودل می‌کردم و سوال می‌پرسیدم و همش دنبال گریزی بودم تا از اون طوفان عبور کنم و تأیید و دلداری دیگرانی رو بشنوم که شاید پیش خودشون می‌گفتن: اه بسه دیگه.‌
میخوام امشب بهت بگم رفیق، اگه توی این برهه ای و تنهایی و همه بهت پشت کردن، اگه از جانب همه طرد شدی و هرکسی به طریقی داره حالتو می‌گیره، شاید خدا توی زندگیت گم‌ شده باشه. شاید جای اونه که میون اون بَلبَشو خالیه. خدا برای هرکسی معنایی داره. منظور من دین و فلان و بیسار نیست. حرف من فقط یک کلمه‌ست: «خدا». نه بعلاوه ی چیزی نه منهای چیزی. من پیداش کردم و آرومم. پیداش کردم‌و الان هنوزم حرف می‌شنوم و له میشم ولی چون تکیه دادم بهش زیاد اذیت نمی‌شم. توی دلم نمی‌ذارم. یادم نمی‌مونه. میدونم ممکنه بعد از گفتنش اینجا فحش بخورم. اما گمشده‌ی زندگی من، بدون شک خدا بود.

# گمشده ی_زندگی_من

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...