رفتن به مطلب

چگونه برنامه اینستاگرام را نصب کنیم؟


αℓιяєzαα

ارسال های توصیه شده

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب شبکه های مجازی است که در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک به آموزش نحوه “نصب اینستاگرام” بصورت مرحله به مرحله خواهیم پرداخت.

آموزش نحوه نصب اینستاگرام

اینستاگرام، محبوب ترین و شناخته شده ترین برنامه فضای مجازی در دنیای امروزه است که در حال حاضر میلیون ها کاربر را به خود جذب کرده است که این کاربران برای گذراندن اوقات فراقت خود حتی 1 دقیقه در طول روز نیز از آن استفاده می کنند. اما در حال حاضر اینستاگرام تبدیل به یکی از کامل ترین منابع شده است که با جستجو ساده درون آن می توانید به هر سوال و پاسخی در هر زمینه ای برسید.

 

این قابلیت اینستاگرام بدون شک از بهترین قابلیت هایی است که ما از یک شبکه مجازی انتظار داریم و خوشبختانه اینستاگرام از اولین نسخه ای که انتشار یافت، تا به امروز تغییرات گسترده ای را در خود داده است و قابلیت هایی به آن اضافه و یا حتی حذف شده اند تا کاربران بتوانند به ساده ترین روش ممکن از این برنامه برای سرگرمی و یا حتی کسب و کار استفاده نمایند.

از این رو اگر شما از کاربران مبتدی برنامه اینستاگرام هستید و تصمیم به نصب اینستاگرام بر روی گوشی دارید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی میهن فروم قصد داریم شما را بصورت مرحله به مرحله نصب برنامه اینستاگرام آشنا سازیم. همراه ما باشید.

1- ابتدا برنامه اینستاگرام از طریق لینک ذیل از نمناک اقدام به دانلود کنید که با رسیدن به صفحه مقصد، باید بر روی لینک دانلود کلیک کنید که در تصویر ذیل درج شده است؛

لینک های دانلود اینستاگرام

دانلود اینستاگرام

توجه : بعد از نصب وارد برنامه شوید. بطور کلی دو راه برای استفاده از اینستاگرام وجود دارد. روش اول این است که یک حساب جدید بسازید که این می تواند هم با ایمیل و هم با شماره تلفن همراه و یا حتی یکی از آنها همراه باشد و روش دوم این است که شما از قبل یک حساب اینستاگرامی داشته اید و تصمیم دارید تا وارد حساب قدیمی خود شوید و از آن استفاده کنید.

نصب اینستاگرام

2- در روش اول که شما تصمیم به ایجاد حساب جدید دارید، باید گزینه Sign up with email or phone number را که در تصویر بالا مشخص شده است را انتخاب کنید و از این طریق شما می توانید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن حساب خود را بسازید.

نصب اینستاگرام با شماره تلفن

نصب اینستاگرام

در صفحه ای که وارد می شوید، در قسمت وسط صفحه، یک کادر وجود دارد که در بالای این کادر Phone (شماره تلفن) درج شده است که با وارد کردن شماره تلفن خودتان می توانید حساب کاربری خودتان را بسازید. در قسمتی که تصمیم به وارد کردن شماره دارید، باید شماره را بدون صفر اول وارد کنید. برای مثال ..........912 و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

نصب اینستاگرام با ایمیل

نصب اینستاگرام

در همین صفحه، بالای کادر در کنار Phone گزینه Email نیز درج شده است که با انتخاب این گزینه می توانید از طریق یک ایمیل ساده اقدام به ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام کنید که در تصویر بالا درج شده. توجه داشته باشید که باید ایمیل را به درستی وارد کنید چرا که برای شما کد یکبار مصرف ارسال خواهد شد و باید این کد را در برنامه اینستاگرام وارد کنید.

3- اما اگر شما از قبل در برنامه اینستاگرام حساب کاربری داشته اید و می خواهید وارد حساب کاربری قبلی خودتان شوید، باید از روش دوم استفاده کنید که باید گزینه Log in را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که می توانید با استفاده از شماره تلفن، آیدی و یا ایمیلی که با آن قبلا حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید را وارد کنید و سپس در قسمت پائینی آن، رمز و یا گذرواژه ای که برای آن انتخاب کرده اید را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید که در تصویر ذیل واضح می باشد؛

نصب اینستاگرام

توجه : برای آشنایی با ابزارهای داخلی اینستاگرام و نحوه استفاده آنها بر روی لینک ذیل کلیک کنید تا بصورت مرحله به مرحله با آن آشنا شوید تا هرچه بهتر از قابلیت های متعدد اینستاگرام استفاده نمائید؛

 

منبع : میهن چت

ویرایش شده توسط αℓιяєzαα
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...