رفتن به مطلب

فال روزانه ۹۹/۰۸/۱۲


Maryam

ارسال های توصیه شده

فـال روزانـه - Daily Omen

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. زمینه شادی و نشاط اعضای خانواده را فراهم کنید. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود و مواظب باشید که به دام این فرد نیافتید. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان اختصاص دهید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما کار‌ها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بدرفتاری با همسر یا عشق‌زندگی تان را کنار بگذارید. پولی که برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید را در بازار املاک هزینه کنید. ثبات نظر ندارید و هر لحظه نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، با این روحیه اطرافیان حسابی از شما ناراحت شده‌اند. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. کار‌ها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کار‌های مهم را پشت‌گوش نیاندازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. روزی رمانتیک و سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای از امروز به فردا موکول شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی‌های بی‌مورد و کم‌اهمیت را کنار بگذارید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح موردعلاقه‌تان مشغول شوید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی تان نیست. اما امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید کار و تلاش، شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خودتان غافل کند. روز خوبی را در پیش دارید و به رغم‌اینکه انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. یکی از دوستان صمیمی متوجه مشکلات شما می‌شود و دست یاری به سمت‌تان دراز خواهد کرد. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطر‌های احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. هزینه بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. اهل گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل انجام به‌موقع کار‌ها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی شما اطرافیان را ناراحت کند. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،، اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. وقت بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید. موفقیتی در منزل یا محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد حسابی شما را شگفت‌زده کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با اطرافیان مهربان باشید و برای خودتان دشمن‌تراشی نکنید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار شما لذت می‌برند. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. قول‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف‌تان بمانید. توانایی‌های‌تان را ارزیابی کنید و به فکر بهبود نقاط ضعف خود باشید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آن‌ها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. کدورتی که میان شما و فردی وجود دارد را به صلح و صفا تبدیل کنید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از راز‌ها بهتر است برای همیشه سر به مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. فضولی را کنار بگذارید و سرتان به کار‌های خودتان باشد. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کار‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش‌رو دارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از دنده چپ بلند شده و اصلا حوصله شما را ندارد. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید. امروز با فردی که کدورتی میان شما و ایشان وجود دارد، از در دوستی و صلح وارد شوید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...