رفتن به مطلب

بهترین کتاب های انگیزشی


soolltani

ارسال های توصیه شده

در زندگی تک تک ما زمان هایی وجود دارد که احساس می کنیم تمام نیرو و انرژی مان تحلیل رفته و نیاز به تلنگری از جنس الهام، امید و تشویق داریم. به همین بهانه در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین کتاب های انگیزشی تاریخ آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

 

بهترین کتاب های انگیزشی و الهام بخش

کلبه (The Shack)

نویسنده: ویلیام پل یانگ

کلبه

کتاب انگیزشی کلبه از داستان های معنوی فوق العاده تاثیرگذار است که مخاطب را به آن سوی مرزهای محدود و سنتی درک خدا کشانده و احساس عمیق تری از عشق معنوی به او می بخشد.

کتاب کلبه سرگذشت مردی را حکایت می کند که پس از کشته شدن دخترش به مدت یک هفته در کلبه مورد علاقه دخترش زندگی می کند، او در این مدت در سفری شگفت انگیز و روحانی به دیدار خدا می رود و بخشش و وعده های خداوند را با تمام وجودش حس می کند.

زندگی پای (Life of Pi)

نویسنده:یان مارتل

زندگی پای

زندگی پای چالش های زندگی یک انسان را در قالب داستانی پر رمز و راز و نمادین به تصویر کشیده و به زیبایی درباره اعتقادات، تردیدها، ترس ها و تلاش او در برابر موانع زندگی سخن گفته است.

این کتاب، داستان پسر هندی به نام پای است که به همراه خانواده اش از طریق دریا به کانادا مسافرت می کنند اما در طول مسیر کشتی دچار حادثه شده و پای به همراه یک ببر بنگال، یک کفتار، یک اورانگوتان و یک گورخر در قایقی نجات پیدا می کنند.

داستان با توصیف 227 روز زندگی چالش برانگیز پای در دریا و تلاش او برای زنده ماندن ادامه پیدا می کند.

وحشی (Wild)

نویسنده: شرل استرید

وحشی

وحشی یکی از بهترین کتاب های انگیزشی برای کسانی است که راه زندگی شان را گم کرده اند و شک دارند بتوانند از موانع زندگی زنده بیرون بیایند. آن هایی که تنها به یک تلنگر برای شروع سفر شخصی خودشان در زندگی نیاز دارند.

این کتاب سرگذشت واقعی نویسنده کتاب است داستان زنی که بعد از ناامیدی از همه چیز و همه جا و همه کس سفری طولانی و دشوار را در پیش گرفته و با پای پیاده و بدون کوچک ترین تجربه، مسافت طولانی بین کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن را می پیماید و در این سفر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...