رفتن به مطلب

نایلون استرچ فیلم پلی اتیلن


polyparstehran

ارسال های توصیه شده

استرچ فیلم معمولاً برای فیلم های پلی اتیلن الاستیک چند لایه مورد استفاده قرار می گیرد، که با استفاده از فناوری اکستروژن فیلم موسوم به “CAST” ساخته می شود.  منظور از فیلم  این است که لایه نازکی از این مواد پیوستگی دقیق و انعطاف بالایی دارند.

کاربرد

از استرچ فیلمدر درجه اول برای بسته بندی و محافظت از بارهای بسته بندی شده روی پالت ها گرفته تا موارد فردی با ابعاد کلی بزرگ استفاده می شود ، به دلیل ضخامت کم و دوام بالا که ثبات بار را تضمین می کند ، استفاده از  استرچ فیلم کارآمدترین روش بسته بندی محصولات است.

ضخامت فیلم تولید شده از 10 تا 35 میکرومتر برای بسته بندی و محافظت از محصولات با استفاده از ماشین آلات بسته بندی طراحی شده است. عرض استاندارد فیلم: 500 میلی متر ، تولید فیلم عرض دیگر در ضرب های 250 میلی متر امکان پذیر است.

انواع استرچ فیلم

استرچ فیلم دو نوع اصلی دارد: استرچ فیلم دستی و استرچ فیلم ماشینی.

استرچ فیلم دستی

استرچ فیلم دستی به طور خاص برای استفاده دستی طراحی شده است و بنابراین به طور معمول در عملیات بسته بندی با حجم کم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای بسته بندی دستی در نظر گرفته شده است. ضخامت فیلم تولید شده از 10 تا 40 میکرومتر و عرض 450 میلی متر یا 500 میلی متر است ، کشش 100٪  تضمین شده است. این فیلم بر روی ماشین آلات اتوماتیک مجهزی تولید شده است که مجهز به امکاناتی است که هم طول و هم وزن زخم فیلم را روی رول کنترل می کنند.

 

 

استرچ فیلم ماشین

استرچ فیلم ماشینی فیلمی است که بطور خاص برای استفاده در دستگاه بسته بندی کشش طراحی شده است و معمولاً در عملیات بسته بندی با حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از انواع متداول استرچ فیلم دستگاه شامل:

Blown Stretch Film – با استفاده از فرآیند اکستروژن دمیده ساخته می شود. این فرایند شامل دمیدن رزین های گرم شده به داخل حباب است. سپس حباب به ورق هایی تبدیل می شود که نورد می شوند و به یک لوله هسته ای اعمال می شوند.

 

Cast Stretch Film – با استفاده از فرآیند اکستروژن ساخته می شود. این فرایند شامل تغذیه رزین های گرم شده از طریق یک خط غلطک خنک شده است که سپس فیلم را جامد می کند.

فیلم Pre-Stretched – فیلمی است که در مراحل ساخت از قبل کشیده شده است.

 

 

استرچ پلي اتيلن

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...