رفتن به مطلب

افزایش تمرکز


soolltani

ارسال های توصیه شده

بسیاری از افراد برای افزایش تمرکز از قرص‌هایی مانند ریتالین استفاده می‌کنند اما توجه داشته باشید که روش‌های سالم مانند تغییر سبک زندگی، تمرینات ذهنی، برنامه ریزی و کاهش تنش‌های ذهنی می‌تواند به افزایش تمرکزتان کمک کرده و مفید واقع شود. از آن جایی که تمرکز ارتباط مستقیمی با پیشرفت افراد و سلامت ذهن دارد، به کارگیری روش‌های افزایش آن لازم است.

در این مسیر دریافت کمک از یک متخصص نیز می‌تواند در راستای رسیدن به کارایی بهتر مغز و افزایش تمرکز مفید باشد. برای بررسی بیشتر روش های افزایش تمرکز با سایت ذهن همراه باشید.

راه‌های افزایش تمرکز

حضور منظم در پارک‌ها و فضای سبز

حضور در پارک‌ها و فضای سبز برای کودکانی که از کمبود تمرکز رنج می‌برند مفید می‌باشد، اما این روش تنها مختص به کودکان نیست. تحقیقات نشان داده که حضور مکرر در فضای سبز، 15 تا 20 درصد به افزایش تمرکز در بزرگسالان نیز کمک می‌کند.

سر خود را خلوت کنید

سعی کنید تا می‌توانید، از پذیرفتن یا انجام دادن چندین کار و دغدغه همزمان خودداری کنید. شما سوپر من نیستید! هر فردی، ظرفیتی دارد و نمی‌تواند همزمان چند کار را انجام دهد. انجام کارها به طور همزمان کیفیت نتایج را نیز پایین می‌آورد.

ورزش از راهکارهای افزایش تمرکز

ورزش، تنها معجزه قابل مشاهده در دنیای حاضر است. معجزه‌ای که نه نیاز به هزینه و صرف وقت گزاف دارد. با ورزش سلول‌های عصبی مغز رشد و بهبود می‌یابد در نتیجه ورزش می‌تواند روی عملکرد حافظه و تمرکز شما موثر باشد. ورزش با آرام کردن شما، تمرکزتان را نیز افزایش دهد.

 

 

منبع : میهن چت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...