رفتن به مطلب

کاربرد پرینتر سه بعدی در پتروشیمی


jahan3d

ارسال های توصیه شده

تولید افزودنی با کاهش زمان و پیشرفت های زنجیره تأمین ، خرابی را محدود می کند. با دستیابی به ذخایر جدید ، شرکت های نفتی به مناطق دور افتاده تر می روند  و از این طریق چشم انداز تولید در محل حتی بیشتر جذاب می شود. حفاری برای نفت و گاز به اعماق چشمگیر می رسد که در مایل اندازه گیری می شود. بسیاری از مؤلفه های موجود در دکل های حفاری شامل چندین قسمت است.

هنگامی که یک مؤلفه مهم و بحرانی به طور غیر منتظره در یک مکان از راه دور ناکام می ماند ، هزینه های مرتبط با اصلاح اوضاع اغلب بسیار زیاد است. بعضی اوقات ، یک قسمت مهم و اساسی باید مایل های زیادی را برای نصب نفت و گاز طی کند. نکته اصلی حفظ استانداردهای کنترل کیفیت کارخانه در دکل حفاری است.

از آنجا که نوآوری چاپ سه بعدی در صنعت پتروشیمی ظاهر می شود، نیاز به جذب افراد متخصص احساس می شود. چاپ سه بعدی موفقیت آمیز در پتروشیمی نیاز به یک مرحله اولیه دارد که مشخص کند کدام قطعات و اجزای واقعی از مزایای قابل توجه تولید افزودنی سود می برند.

حتی با وجود چاپ سه بعدی، کارایی در خرید و توزیع قطعات را نیز تزریق می کند، فرایند چاپ سه بعدی نگرانی های قانونی و نظارتی را نیز ایجاد می کند. برای حفظ استانداردهای عملکردی و ایمنی دقیق ، صدور گواهینامه صنعت چاپ مواد سه بعدی یک مانع بالقوه است. تکمیل انتقال استفاده از تولید افزودنی برای نمونه سازی در تولید کارآمد قطعات استفاده نهایی، که باید مطابق با استانداردهای عملکرد و ایمنی قوی باشد، چالش برانگیز است.

به طور معمول، تولید کنندگان یا مالکیت معنوی و یا مجوز آن را داشتند ، و در تسهیلات متمرکز مؤلفه هایی تولید می کردند. استفاده از داده های دیجیتال برای چاپ قطعات در مکان های متفاوت نگرانی در مورد استفاده صحیح از مالکیت معنوی را ایجاد می کند. یکی از راه های مقابله با مالکیت معنوی استفاده از رویکرد  کپی رایتینگ است. دقیقاً همانطور که یک هنرمند حق بارگیری موسیقی خود را دارد ، شرکت های خدمات نفتی می توانند از داده های CAD مورد نیاز برای چاپ قطعات جایگزینی مجوز بگیرند.

کاربرد پرینتر سه بعدی در پتروشیمی

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...