رفتن به مطلب

چرا باید از یک آنتی ویروس اورجینال استفاده کنیم؟


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

چرا باید از یک آنتی ویروس اورجینال استفاده کنیم؟

این روزها همه از اهمیت نصب یک آنتی ویروس مطمئن روی دستگاه های خانگی یا شبکه ها صحبت می کنند . اما واقعاً دلیل این همه توجه به این موضوع چیست


دلایل زیادی برای استفاده از آنتی ویروس و به خصوص نسخه های اصلی و دارای لایسنس وجود دارد که ما در اینجا به بعضی از این نکات اشاره می کنیم :

۱- ویروسیاب را با دیگر نرم‌افزارها مانند آفیس یا فتوشاپ یکی درنظر نگیرید. شما وقتی یک نرم افزار کاربردی را نصب کردید نیازی به اتصال به اینترنت و آپدیت روزانه آن ندارید. اما آنتی‌ویروسها را باید روزانه بروزرسانی کرد. چون فکرهای مخرب همه روزه مشغولند و اگر شما بیکار بمانید ممکن است وقتی که بیدار شدید همه چیز از دست رفته و دیگر دیر شده باشد.

۲- پشتیبانی فنی که یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار ضد ویروس می باشد. وقتی آنتی ویروسی را روی کامپیوتر خود نصب کردید دلیلی وجود ندارد که ویروسهای جدیدی به سیستم شما وارد نشوند. چون روزانه هزاران ویروس جدید تولید می‌گردند، اگر آنتی‌ویروسها بخواهند برای این حجم عظیم راهکارهای ویروس زدایی ارائه دهند، همه حجم هارد دیسک شما برای چند ماه کفایت نمی‌کند، بنابراین تضمین ویروسیابی ۹۹% می‌باشد و ۱% عدم شناسایی به این حجم به صرفه می‌باشد. اما اگر شما به همان ۱% ویروس آلوده شدید، آنتی‌ویروس اوریجینال موظف به شناسایی و ارائه آپدیت برای آن می‌باشد.

۳- بعلت وجود کرکهای مختلف که بدست افراد خرابکار بوجود می آید امکان دزدی و کپی اطلاعات شخصی کامپیوتر شما مثل پسوردها و اطلاعات ایمیلها و اطلاعات بانکی و فایلهای شخصی و غیره و همچنین ایجاد خرابکاری در کامپیوتر شما وجود دارد. در واقع در ۹۹ درصد مواقع خود این کرک ها حاوی نرم افزار های مخرب و جاسوسی هستند.کرکر ها که عاشق چشم و ابروی شما نیستند !

۴- وقتی که شما اقدام به بروزرسانی می‌کنید امکان ندارد که سرور آنتی‌ویروس‌های متوجه نشود که شما از نسخه جنیون و اصل استفاده می‌کنید یا با سریال کرکی یا با کرک کردن خود انجین و روشهای دیگر آنتی ویروس خود را بروز کرده اید. پس چرا آپدیت می شود: به دلایل مختلف که بیشتر جنبه تجاری داشته و معروفیت و تبلیغات را بر عدم اجازه دسترسی به آپدیت ترجیح می‌دهند. آیا شما فکر می‌کنید که آپدیت نسخه‌های Crackشده با نسخه‌های پول داده شده یکی هستند؟ البته تفاوتهایی در سرورهای آپدیت کرکی و جنیون وجود دارد. هیچ وقت از آپدیت کامل و بروزرسانی همه فایلهای مهم آنتی‌ویروس خود مطمئن نباشید.

۵- سرورهای شرکتهای آنتی ویروس ابتدا اقدام به آپدیت نرم افزارهای اصلی یا Genuineو یا لایسنس دار می کنند و برنامه های کرک شده با سرعت بسیار پایین و تنها لیست برخی از ویروسها را بروز می کنند و البته آنهم از سرورهای مخصوص برنامه های کرک.

در پایان به خاطر داشته باشید خرید یک آنتی ویروس مطمئن ارزش حفاظت از اطلاعات شخصی ، عکس های خانوادگی ، اکانت شبکه های اجتماعی ، رمز کارت های اعتباری و ده ها مورد دیگر که این روز ها جز جدایی ناپذیر روزمرگی ما هستند را دارد.

ویرایش شده توسط ŦŁФШ ΞTłHШ
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...